    From: "Paul" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: LM1036 - dziwne zachowanie
    Date: Wed, 16 Sep 2009 09:06:57 +0200
    Sender: p...@8...adsl.inetia.pl

    Użytkownik "Lasq" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4cffd3b2-6fe7-494e-aa77-9f60e2f1aec5@e8g2000yqo
    .googlegroups.com...

    > LM1036 jest zasilany z pojedyńczego zasilania, więc po włączeniu
    > zasilania łądują się kondensatory separujące na wejściach i wyjściach
    > do wartości połowy napięcia zasilania, stąd "pik". Rozwizaniem jest
    > układ opóźnionego załączania głośników, lub opóźnione wyprowadzenie ze
    > stanu standby końcówej mocy.

    W połączeniu z badziewnym TDA2040 układ działa bez poblemów (PIK jest
    oczywiście).
    Niestety podłączony pod UNIAMPA powoduje palenie bezpieczników w UNI :-/

    > Raczej nie, jeśli gra bez zniekształceń w stanie ustalonym i nie
    > grzeje się. Popracuj trochę nad płytką

    chyba sobie odpuszcze, przekopałem net i znalazłem kilka wątków na
    elektrodzie w którym właśnie ludzie mają identyczny problem z tym układem.

    pozdrawiam i dziękuje za sugestie i uwagi.
    Paweł