  • 1. Data: 2010-02-13 19:18:08
    Temat: Re: Drift - czysty szpan czy szybsza jazda?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Yans van Horn pisze:

    > Docisk generowany przez spoilery +odpowiednie i rozgrzane opony + niska
    > masa bolidu - doskonała trakcja, jazda bez poślizgu. To pojazdy bardzo
    > odległe względem normalnych, cywilnych samochodów.
    >
    > Oglądnij dla porównania filmy z rally crossu, które podesłałem w postach
    > poniżej.

    Z kolei warunki w rally crosie są dalekie od ulicznych. Rzekłbym - te w
    F1 są tym ostatnim bliższe niż rally cross. Chodzi o nawierzchnię.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 2. Data: 2010-02-13 19:18:40
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    marjan wrote:

> [...]

    odległe względem normalnych, cywilnych samochodów.

    Oglądnij dla porównania filmy z rally crossu, które podesłałem w postach

    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 3. Data: 2010-02-13 21:55:05
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Z kolei warunki w rally crosie są dalekie od ulicznych. Rzekłbym - te w
    > F1 są tym ostatnim bliższe niż rally cross. Chodzi o nawierzchnię.

    Przeciez w tym rally crossie miałeś suchy asfalt + odcinki gładkie
    ziemne - doskonale symulujące gorszą przyczepność, np. mokry asfalt +
    lub błoto pośniegowe.

    Doskonale widać, że na asfalcie również pięknie idą kontrolowanym
    bokiem. Poszukaj sobie wyścigów na ulicach miast i zobacz w jaki sposób
    pokonywane są zakręty, zwłaszcza te ostrzejsze.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik