eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmLUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabiera!!!!!! › Re: LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabiera!!!!!!
    From: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabiera!!!!!!
    Date: Tue, 3 Mar 2009 23:16:51 +0100

    "Anna R." news:goka6s$6jf$1@mx1.internetia.pl

    > zrobiło się tak że stał sie prywatny folwark malinowego

    Mam cię przeprosić z tego powodu, że w ostatnim czasie mam wolny czas i tak
    sobie kody wyhaczam?
    Kto pierwszy ten lepszy.

    > wszystkie pojawiające sie kody mova zabiera

    Jeżeli pojawi się kolejny post z kodem napisz na grupę, że jest ów ciąg cyfr
    jest twój - obiecuję Ci, że go nie wykorzystam.

    > z nikim się nie podzieli - nawet w wielkim poście nie może się poidzielic
    > innymi

    Rozumiem, że do tego bezowocnego dialogu zaciągniesz "religię" i wszystkie
    kwestie poboczne z nią związane, które w twoim odczuciu będą stanowiły
    dobitny argument za tym, że to ja jestem zły a ty dobra. OK. Może być i tak.