eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmLUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabiera!!!!!! › Re: LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabiera!!!!!!
    From: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabiera!!!!!!
    Date: Wed, 4 Mar 2009 10:16:04 +0100

    Użytkownik "Anna R." <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:goka6s$6jf$1@mx1.internetia.pl...
    > zrobiło się tak że stał sie prywatny folwark malinowego

    Zrobiło się tak, że z grupy zrobiła się tablica ogłoszeń.

    > wszystkie pojawiające sie kody mova zabiera

    I nie starcza dla innych dziadujących.

    > z nikim się nie podzieli - nawet w wielkim poście nie może się poidzielic
    > z innymi

    Jak tak bardzo Ci zależy na tych kodach, to przejdź się do Carrefour'a i
    zajrzyj do najbliższego śmietnika za kasami. Będziesz miała darmowych minut
    ile dusza zapragnie.
    Tłumów przy śmietnikach nie widziałem, więc nikt Ci ich nie będzie
    podkradał.

    Czy nie potraficie zrozumieć, że to co robicie jest żenujące? Śmiecicie
    postami nic nie wnoszącymi do tematyki grupy, kłócicie się o kilka minut
    rozmów wartych kilkadziesiąt groszy...

    Załóżcie sobie grupę/stronę, na kórej będziecie się wymieniali tymi kodami,
    będziecie ustalali swoje zasady dzielenia się nimi, a reszta grupy będzie
    miała święty spokój.

    Pozdrawiam
    Czabu