  • 11. Data: 2009-03-04 12:35:20
    Temat: Re: LUDZie nie piuszcie tych kodów bo Malinowy wszystko zabiera!!!!!!
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 04 Mar 2009 13:12:09 +0100, Edward Malinowy napisał(a):

    > W końcu to mądrzejsze głowy stwierdziły lata temu, że każda religia
    > służy do ogłupiania i manipulowania ludźmi

    Nie, to Marks pisał.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2009-03-04 12:43:24
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Olgierd napisał(a):

    > Nie, to Marks pisał.

    Ja wolę to w ujęciu Seneki:
    "Dla ludu religia jest prawdą, dla mędrców fałszem, a dla władców
    jest po prostu użyteczna"

    http://pl.wikiquote.org/wiki/Seneka_M%C5%82odszy#D

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 13. Data: 2009-03-04 13:12:53
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Dominik & Co" news:golt1c$9o4$1@inews.gazeta.pl

    > Ja wolę to w ujęciu Seneki:
    > "Dla ludu religia jest prawdą, dla mędrców fałszem, a dla władców
    > jest po prostu użyteczna"

    True, true, true...

  • 14. Data: 2009-03-04 13:13:27
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Olgierd" news:pan.2009.03.04.12.35.20@rudak.org

    > Nie, to Marks pisał.

    W takim razie - mądra głowa. Bardzo dziękuję za sprostowanie :)

  • 15. Data: 2009-03-04 13:30:26
    Od: "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl>

    Malinowy ale co racja to racja Anna ma racje

    ty nic nie robisz tylko siedzisz i zawijasz te kody z grupy czy to rano czy
    wieczorem czy w nocy no zobacz sam pod każdym kodem mova sątwoje wpisy

    czy ty chłopie nie masz co robić kur..wa opanuj się daj innym - a po resztą
    ile ty masz tych numerów MOVA przeciez tam jest teraz taki mały limit 20 minut
    czy 50 góra

    daj na luz chłopie

  • 16. Data: 2009-03-04 13:34:46
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Józef Gołaś" news:golvph$npk$1@inews.gazeta.pl

    > Malinowy ale co racja to racja Anna ma racje

    I?

    > ty nic nie robisz tylko siedzisz i zawijasz te kody z grupy czy to rano
    czy
    > wieczorem czy w nocy no zobacz sam pod każdym kodem mova sątwoje wpisy

    Mam urlop - boli cię to?

> [...]
    resztą
    > ile ty masz tych numerów MOVA przeciez tam jest teraz taki mały limit 20

    Poczytaj sobie stronkę Mova nt. doładowań - będziesz wiedział ile tych minut
    możesz mieć.

    > daj na luz chłopie

    Zawsze daję gdy dojeżdżam do sygnalizatora i pali się na nim czerwone :) -
    szkoda kasować sprzęgło :)

  • 17. Data: 2009-03-04 15:55:55
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Anna R. zapodal(a):

    > zrobiło się tak że stał sie prywatny folwark malinowego
    >
    > wszystkie pojawiające sie kody mova zabiera
    >
    > z nikim się nie podzieli - nawet w wielkim poście nie może się poidzielic z
    > innymi

    żal ci dupę ściska?
    BTW jak komuś przeszkadza ten "spam" to niech wyfiltruje posty z 'mova' w
    temacie, a nie żali się na grupie

    --
    pozdrawiam, Zbylut