  • Data: 2022-06-09 02:45:53
    Temat: Re: Łączenie z aluminium
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 8 czerwca 2022 o 07:53:50 UTC+2 Piotr Wyderski napisał(a):
> [...]
    Tutaj nie krępowałeś się spytać.
    > Nie zadaję pytań o znaczeniu komercyjnym na publicznych forach, w
    > szczególności bez wyraźnego zaznaczenia tego. Co zaś do zbożnego celu,
    > to w takiej sytuacji też powinieneś spytać publicznie. Napisz na
    > sci.electronics.design, wspomniany człowiek nazywa się Phil Hobbs i
    > czasami tam zagląda. Napisał taką książkę, która też może się przydać:
    >
    > https://www.wiley.com/en-us/Building+Electro+Optical
    +Systems%3A+Making+It+All+Work%2C+3rd+Edition-p-9781
    119438977

    > Pozdrawiam, Piotr
    Mój cel nie jest komercyjny. Cel jest zbożny bo ma stworzyć broń defensywna lub
    zgodna z zasadą prawa rzymskiego że chcącemu nie dzieje się krzywda. Jak znasz tego
    człowieka to Tobie łatwiej spytać. Rada żebym na stare lata uczył się z książek nie
    jest najlepszym pomysłem. Zwłaszcza że temat wygląda na banalnie prosty w realizacji.
    Czujnik oswietlenia laserem jest zbudowany z kilku diod PiN plus filtry optyczne.
    Zbudowanie sprowadza się do kupienia u Chińczyków modułu lasera podczerwonego i
    obiektywu który stworzy mało rozbieżna wiązkę. I pomoc kogoś kto sobie zna na temacie
    ma polegać na wskazaniu co kupić. W zamian jeśli sam nie wpadł na pomysł oglupiaczki
    helikopterów i czołgów może sobie takie coś zrobić.