  • Data: 2020-08-20 13:13:41
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 20 Aug 2020 11:52:43 +0100, K

    > No wiec zamknijmy temat wielkosci. Jedni mieszkaja cale zycie
    > w bloku bo im pasuje, a inni w domach.

    Ja nie mieszkam w bloku nie dlatego że jest małe, tylko dlatego że mnie
    ludzie swoją samolubnością i hałaśliwością irytują. W domu mam względy
    spokój, bo sąsiedzi min. 30m dalej.

    > Sram i szczam w miejscach do tego przeznaczonych tak jak robia to
    > wlasciciele elektrykow. Nie o przerwy na potrzeby fizjologiczne sie tu
    > rozchodzi bo na to wiecej niz 10 minut nie potrzeba.

    Ale trzeba poświęcić więcej czasu niż szczając pod siebie gdzie stoisz.
    Musisz iść na kompromis i robisz to by nie wyjść na buszmena. W przypadku
    EV nie pójdziesz na kompromis poświęcenia czasu aby siebie i innych nie
    truć (zanieczyszeniami i hałasem), a to zwyczajnie dlatego, bo jazda
    smrodem spalinowym nie jest (jeszcze?) postrzegana jako buszmeństwo.

    > Chodzi o wkrecanie calemu swiatu, ze godzinna przerwa co 100-150km na
    > ladowanie rowna sie przerwie na siku/posilek. Zreszta nie probowalem,
    > ale ciezko byloby srac w krzakach na autostradzie czy ekspresowce.

    No beton. :P Jaka znowu godzinna przerwa, przecież 100km zasięgu się ładuje
    JUŻ TERAZ w ciągu 5 minut. Że nie w tym akurat aucie to fakt, ale to auto
    nie było do tego stworzone -- tylko do jazdy po mieście. Fakt jednak że DA
    SIĘ nim przejechać znacznie dalej i nie wymaga to jakichś nadzwyczajnych
    wyrzeczeń, większych niż zbaczanie co siku do toalety -- na co się marnuje
    wielokrotnie więcej czasu.

    > Nie pamietam aby ktos podnosil kwestie, ze sie nie rozpedzi. Chodzi o
    > to, ze nie moze z takimi predkosciami podrozowac bez godzinnego postoju
    > co 100km.

    No bo to auto miejskie! Chcesz autostradowe to sobie kup Teslę S/X/3 albo
    inną KONĘ. No tak, zapomniałem, nie podobają Ci się...

    --
    Pozdor
    Myjk