  • Data: 2020-08-25 09:38:50
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, August 25, 2020 at 7:44:07 AM UTC+2, Cavallino wrote:

    > Zawsze jest.
    > A to jakieś termy czy inny basen, a to coś ciekawego turystycznie, a to
    > fajna knajpka, albo widoczki w górach...
    > W sam raz na nocleg i pół dnia odpoczynku.

    Zalezy od celu wyjazdu i pory roku ;)
    W zimie (narty) jakos nie widze sensu stawac, a dzielenie karnetu na jakies dwa
    osrodki (doliczajac powrot to 3 by byy potrzebne) nie ma sensu ekonomicznego,
    zwlaszcza, ze jak jade na ~tydzien z przyleglymi weekendami to ~300km tras i tak
    trudno przejezdzic...
    Wiec nigdy nie nocowalismy, zawsze "jednym ciurem", najdalej Les Arcs z Krk
    (oczywiscie z drugim kierowca na zmiany)
    Sam jako kierowca kilka(nascie) razy jechalem Tyrol, Dolomity... tez nie widze
    problemu... wyjazd na noc, srednia (z tankowaniem, WC, zakupem winiet... troche ponad
    100km/h)

    W lecie to co innego, wyjazdy turystyczne, wiec juz jest gdzie i po co sie zatrzymac,
    jezdzimy zazwyczaj na ~3 tyg, wiec np. Chorwacja 2 + Slowenia 1
    a jadac na miejsce do Chorwacji (tez ze 2 miejscowki bierzemy tak po tygodniu) cos da
    sie zobaczyc...
    np. kiedys dluzdzy (ponad pol dnia) postoj byl na zwiedzanie Plitvickich Jezior (
    jakies ~900 z Krk, wyjazd standardowo na noc,, przyjazd raniem) i pozniej dojazd na
    miejsce nad morze (nie pamietam juz, pewnie Makarska..)

    Czy maja ladowarke to nie wiem ;)

    > W 23 h to dojedziesz, ale do Serbii.
    > O ile nie będzie korków na autostradach.
    > Google przerw nie wlicza.

    Ale srednia predkosc przyjmuje by default tak, ze udaje sie ja osiagnac z niezbednymi
    przerwami, przynajmniejna trasach autostradowych, czyli Chorwacja, Au-Tyrol... Do
    Grecji, Bulgarii itp nie jechalem samochodem, to nie wiem, ale Chorwacja przez Wegry
    tez sie w miare zgadzala z czasem podawanym przez nawigacje...