  • Data: 2022-11-16 11:01:01
    Temat: Re: Ładowanie LiFePO4 zasilaczem
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiec jeśli patrzysz na ubezpieczenie AC samochodu jako zbędna rzecz, bo
    > przeciez nic się nie stanie,
    nie. wykupiłem AC
    Ale zanim je wykupiłem, zastanowiłem się w której firmie. Najważniejsze,
    ze nie ubezpieczyłem auta wartego 25 tyś, na 100 tyś, bo nigdy tej kasy
    nie dostanę.
    Ty masz "inwerter" za 1400zł, ja mam upsa, normalnego upsa, wartego
    100zł (bez akumulatorów). Akumulatory (żelki) w nim wytrzymywały 1 rok w
    dobrej kondycji, po 3 latach około 1 minuty działania po 6 latach nie
    wytrztmywały autotestu.
    Stąd moje pytanie o AGM w roli "żelka" do upsa.
    Ale skąd pomysł żeby "upsa" zrównać z agregatem prądotwórczym - nie
    wiem. ale kto bogatemu zabroni?

    ToMasz