  • Data: 2022-05-16 19:06:00
    Temat: Re: Ładowarki z azotku galu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Az takiej sporej to chyba nie, bo duzo mocy, aby krecic talerzami nie
    > trzeba.

    Nie wiem co tam żre prąd, ale miałem pięciocalowy dysk w obudowie
    o podwójnej wysokości. Miał gigantyczną pojemność -- równe 100MB.
    Obudowa była użebrowana jak cylinder motocykla.

    > Chyba, ze ktos dociaza swoj sprzet.

    Jasyś bitcoiniarze najwyżej. Choć i oni przerzucili się chyba na inny
    sprzęt.

    > Windows nie zatrzymywalo procesora, nawet w niskiej wersji 3?

    Raczej nie. Bo i po co, skoro sam procesor żarł niewielką część mocy?
    Dociążałem swój sprzęt w czasach XT, robiąc wielogodzinne obliczenia.
    Nie było widać żadnego wpływu na rzeczy takie jak temperatura powietrza
    wydmuchiwanego z tyłu.

    --
    Jarek