eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleLalunia - part IIRe: Lalunia - part II
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Lalunia - part II
    Date: Thu, 30 Jan 2014 02:32:04 +0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 52
    Message-ID: <lccdj4$p8$1@dont-email.me>
    References: <52e4f2e0$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: j...@s...com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 30 Jan 2014 02:32:04 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="b276ae5a0fbf30867ffa97d7ef947f3e"; logging-data="808";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/7TCLtRy24SwC5r+bfSpAt"
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    X-No-Archive: Yes
    Cancel-Lock: sha1:fCGdmPCMI4p3FIhfNoPWzWvnBYI=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:664243
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 26.01.2014 johnny <j...@p...pl> napisał/a:
    <ciach>
    > Ruszam. Idzie po japońsku. Jakotako. Po paru kilometrach orientuję się,
    > że z tymi biegami coś nie tak. Przyzwyczajony do czoperka nie umiem
    > przywyknąć do tego, że "ścigi" słabo biorą od dołu. Bardzo mi brakowało
    > wskaźnika biegów. Nieraz się mocno zdziwiłem, że przy niewielkiej
    > redukcji prędkości czasami muszę zrzucić aż 2 biegi w dół. Przy
    > czoperkach nie do pomyślenia. Ja, który już urodziłem się zmęczony
    > nieustanne majchlowanie wajchą biegów męczy. Minus.

    Nie wiem co to za rupieć ale nie zmieniaj biegów, jeśli to nie konieczne.
    Konieczne jest gdy ogranicznik obrotów nie daje jechać szybciej, a Ty
    chcesz szybciej, wtedy i tylko wtedy zmieniaj bieg.

    > Sama jazda przyjemna. Motocykl ładnie składa się w zakrętach. Przy
    > prędkości 120km nieprzyjemnie dmucha. Oryginalna szyba to raczej owiewka
    > (no chyba że trzeba się połozyć na bak?) Zatem trzeba dokupić szybę
    > wyższą, turystyczną.

    Nie, nie, nie, nie zmieniaj szyby, oprzyj łokcie na kolanch, żeby było
    wygodnie trzymać maksymalnie odkręconą manetkę i jw.

    > Ale to wszystko pikuś. Wiecie co okazało się najgorsze? Lusterka! Otóż w
    > lewym ledwie widziałem co nieco z tyłu i to tylko w jakiejś 1/3
    > szkiełka. Prawe przesłaniała moja klata, a mówię wam - Arnim nie jestem.
    > Tak a propos - czy są jakieś takie szprytne przedłużki czy trzeba
    > odpalić spawarę i dosztikować z 5cm?

    Nie, stosuj się do porad jw. a zrozumiesz że problem z lusterkami sam sobie
    wymyśliłeś.

    > Kolejna sprawa - przy przyśpieszaniu ze zbyt wysokiego biegu szarpie
    > łańcuchem. Oczywiście gdy mam wbity słuszny bieg wszystko jest cacy.

    Dalej jw. To już nudne.

    > Pewnie muszę się przyzwyczaić do częstszego operancjowania dzwignią
    > zmiany biegów.

    Nie, jw.

    > No, ale wiem, że w tych motocyklach zmienia się co jakiś
    > czas napęd (łańcuch, zębatki). No i tu pytanie - czy jest z tym podobnie
    > jak np. z rozrządem w samochodzie, że po iluś tam kilometrach wymienia
    > sie rozrząd i basta, czy po prostu stwierdza się "organoleptycznie" że
    > łańcuch jest luźny i trzeba zmienić? Jeśli tak, to proszę mi wyjaśnić
    > kiedy łańcuch jest luźny a kiedy jest w porządku.

    Poczujesz, nie da się nie zauważyć.

    --
    kakmaratgmaildotcom

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: