  • Data: 2017-08-25 18:21:29
    Temat: Re: Lampa rtęciowa wysokopręzna
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc.pl.> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.08.2017 o 17:05, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Paweł Pawłowicz"  napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > To chyba nie tak calkiem zlamana :-)

    Na zdjęciu kość jest złamana.
    Nie da się ukryć, że pewne disadwentadże też były. Na przykład nie było
    anestezjologa. "Ale skoro przeszedł pan dwieście metrów na tej nodze to
    przeżyje pan nastawianie bez znieczulenia". Swoją drogą takie
    nastawianie wymaga znacznej siły od lekarza. I nieźle kręci przy tym
    piętą. Boli, ale da się wytrzymać.

    P.P.