    From: "Dysiek" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Lanserzy psia mać
    Date: Sun, 5 Apr 2009 22:00:36 +0200

    > No i nie miałbym nic na przeciwko gdyby jechali przez te lasy na typowy
    > lans bulwarowy (80kmh a na łukach zwalniali do 70kmh). Długość mieli taką
    > jak ze 3-4 tiry pod rząd (było ich koło 10 -12 moto) i za chuja pana nie
    > da się ich wyprzedzić (mimo że jechałem jednym z mocniejszych i szybszych
    > dostawczaków). Czy te czopki to są tak gówniane sprzęty, że więcej nie
    > jadą czy może motocykliści na nich jadący są po prostu pojebani i mają w
    > głowie ogranicznik jak w tirach a poza tym nic ich nie obchodzi.

    Niektorzy jezdza dla przyjemnosci a nie zeby miec z tego kase wiec im sie
    nie spieszy. Zreszta na moto 80-90 km/h to jest optymalna predkosc pod
    wzgledem przyjemnosci z jazdy - nie wieje za bardzo, nie znosi, etc. Poza
    tym jadac w grupie dostososowujesz sie do najslabszej maszyny - moze byly
    jakies 125 ccm? Poza tym dozwolona predosc w niezabudowanym to 90 km/h -
    jechali raptem 10 km/h mniej a zachowujesz sie jakby jechali 20 na godzine.

    Dysiek