    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Łapanie jeleni przez nieoznakowane BMW
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 20 Sep 2022 12:17:48 +0200

    On Tue, 20 Sep 2022 11:57:32 +0200, Cavallino wrote:

    > Czyli przyspieszyli tylko po to, żeby spowodować ew. wyprzedzanie na
    > pasach przez Skodę.

    Nie upieralbym sie.
    Moze przyspieszyli, bo przed nimi ktos przyspieszyl, a potem sobie o
    pasach przypomnieli.
    Moze oni przyspieszyli, a skoda zwolnila - i widac sumę, a to trudno
    ocenic na szybko.

    Nie wiem, czy choc raz wysforowali sie przed skode (pozycje zderzakow
    przednich). Wiec czy to by bylo wyprzedzanie?
    No ale na ich filmie mogloby tak wyglądac.

    No i jakby nie zahamowali, to sami by wyprzedzali na pasach, wiec
    musieli hamowac :-)

    J.