  • 1. Data: 2022-09-20 10:51:57
    Temat: Łapanie jeleni przez nieoznakowane BMW
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Łapanie jeleni na wyprzedzaniu na pasach, skurwy#yny!!!

    "Na naszą skrzynkę trafił film z ul. Partyzantów w Bielsku-Białej.
    Prawym pasem ruchu w stronę Szczyrku porusza się nieoznakowane BMW
    wyposażone w kamery. Tym pojazdem bielscy policjanci patrolują ulice w
    poszukiwaniu piratów drogowych. Bardzo dobrze - od tego są. Ale czy aby
    na pewno tak ma to wyglądać? Gdyby kierowca Skody Kamiq nie zahamował,
    to byłby biedniejszy o 1500zł.

    Źródło: https://bielskiedrogi.pl. Zapoznaj się z pełną treścią artykułu:
    https://bielskiedrogi.pl/wideo/16417-wideo-polowanie
    -na-jelenia-nieoznakowane-bmw-w-akcji?fbclid=IwAR3e_
    mAXbHXN1BwuUnG7ZnT4YduPFacJOvql7l75C5tWWBx7eoZcJeTDk
    ms"

    "Bielskie Drogi
    Poprosiliśmy KMP w Bielsku-Białej o komentarz w sprawie nagrania.
    Będziemy informować jak nadejdzie odpowiedź."

    https://youtu.be/E7_GENXpM-g
    --
    Janusz

  • 2. Data: 2022-09-20 11:19:01
    Temat: Re: Łapanie jeleni przez nieoznakowane BMW
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 20.09.2022 o 10:51, Janusz pisze:
    > Łapanie jeleni na wyprzedzaniu na pasach, skurwy#yny!!!

    Ale że co, masz pretensje do policjantów, że nie dali się złapać na
    wyprzedzanie bezpośrednio przed przejściem, czy do kierowcy hamującego
    przed przejściem, usiłującego tych policjantów złapać?

    > https://youtu.be/E7_GENXpM-g

    Jak widać na filmie, policjanci nie dali się złapać. Prawidłowo
    hamowali, żeby nie wyprzedzić kierowcy z lewego pasa.
    Ale czy ten kierowca na pewno chciał policjantów złapać?

    --
    -
    Akarm

  • 3. Data: 2022-09-20 11:24:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Sep 2022 10:51:57 +0200, Janusz wrote:
> [...]
    > Poprosiliśmy KMP w Bielsku-Białej o komentarz w sprawie nagrania.
    > Będziemy informować jak nadejdzie odpowiedź."

    A moze oni hamuja, bo skoda zwolnila, i to oni by wyprzedzali na
    pasach :-)

    Bo tak mi wyglada, ze to oni jechali bardziej z tylu, potem
    czy przyspieszyli czy skoda zwolnila to trudno ustalic,
    a potem zahamowali, i skoda tuz po nich - mala roznica czasu,
    nie wyglada mi to na reakcje skody na bmw. Szczegolnie, ze swiatel
    stop nie widział

    Moze cos tam podejrzanego zobaczyli - choc akurat nic nie widac,
    a moze to skoda chciala ich sfilmowac, jak wyprzedzaja na pasach :-)

    Zakladajac, ze nigdy ze skodą nie zrownali, ciekawe czy to jest
    wyprzedzanie, i co by sąd powiedział jakby zobaczyl calosc nagrania.

    No dobra - skoro skoda jechala z boku, to na filmie byloby tylko
    widac, ze policjanci sie przed przejsciem zatrzymuja bez powodu,
    a skoda sie nagle w kadrze pojawia juz na pasach.

    J.

  • 4. Data: 2022-09-20 11:34:29
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-09-2022 o 11:24, J.F pisze:

    > Bo tak mi wyglada, ze to oni jechali bardziej z tylu, potem
    > czy przyspieszyli

    Tak, przyspieszyli.
    W wiadomym celu.

    Jeśli trudno Ci to ustalić, to prawko oddaj.
    A nie mendy bronisz.....

  • 5. Data: 2022-09-20 11:46:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Sep 2022 11:34:29 +0200, Cavallino wrote:

    > Tak, przyspieszyli.
    > W wiadomym celu.
    >
    > Jeśli trudno Ci to ustalić, to prawko oddaj.
    > A nie mendy bronisz.....

    filmujacy tez przyspieszyl ... albo skoda zwolnila, bo sie odleglosc
    zmniejszyla.

    no dobra - kulsony jakby przyspieszyly bardziej, i zaraz potem zaczeli
    hamowac ... no ale musieli, bo grozilo im wyprzedzanie na pasach :-)

    Mam wrazenie, ze przy tym ani razu nie wyprzedzili skody, tzn zawsze
    ich samochod byl lekko z tylu.

    J.

  • 6. Data: 2022-09-20 11:55:53
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-09-20 o 11:19, Akarm pisze:

    > Ale że co, masz pretensje do policjantów, że nie dali się złapać na
    > wyprzedzanie bezpośrednio przed przejściem, czy do kierowcy hamującego
    > przed przejściem, usiłującego tych policjantów złapać?
    Masz prawo jazdy?

    > Jak widać na filmie, policjanci nie dali się złapać. Prawidłowo
    > hamowali, żeby nie wyprzedzić kierowcy z lewego pasa.
    > Ale czy ten kierowca na pewno chciał policjantów złapać?

    Jaja sobie robisz? a może jesteś takim samym durnym gliną.

    --
    Janusz

  • 7. Data: 2022-09-20 11:57:32
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-09-2022 o 11:46, J.F pisze:

    > no dobra - kulsony jakby przyspieszyly bardziej, i zaraz potem zaczeli
    > hamowac ... no ale musieli, bo grozilo im wyprzedzanie na pasach :-)

    Czyli przyspieszyli tylko po to, żeby spowodować ew. wyprzedzanie na
    pasach przez Skodę.

  • 8. Data: 2022-09-20 12:02:32
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 20.09.2022 o 11:34, Cavallino pisze:

    > Tak, przyspieszyli.
    > W wiadomym celu.

    Co by nie pisać, baran na lewym pasie widocznie był przekonany, że
    istnieje jakiś przepis, nakazujący zatrzymywanie się przed przejściem
    dla pieszych. Wielu baranów, HGW na jakiej podstawie, ma idiotyczne
    przekonanie, jakoby kierowcy mieli obowiązek zatrzymywania się przed
    pasami.
    Policjanci, jak widać, nie przypuszczali, że maja do czynienia z baranem
    i zaczęli nawet przyspieszać. Ale skoro tępak na lewym pasie zahamował,
    to i oni musieli trzymać się lekko za nim, żeby go nie wyprzedzić. Tak
    że nie dali "zrobić z siebie jeleni".

    --
    -
    Akarm

  • 9. Data: 2022-09-20 12:14:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-09-2022 o 12:02, Akarm pisze:

    > Co by nie pisać, baran na lewym pasie widocznie był przekonany, że
    > istnieje jakiś przepis, nakazujący zatrzymywanie się przed przejściem
    > dla pieszych.

    Wątpię.
    Raczej ich zauważył gdy się z nim zrównali, wpadł w panikę i przestał
    myśleć.

    Poniekąd słusznie zresztą że zaczął działać, bo mogli by go ścignąć
    gdyby nie zwolnił.

    A że nie chodziło o zatrzymanie, to i się nie zatrzymał.

  • 10. Data: 2022-09-20 12:17:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Sep 2022 11:57:32 +0200, Cavallino wrote:

    > Czyli przyspieszyli tylko po to, żeby spowodować ew. wyprzedzanie na
    > pasach przez Skodę.

    Nie upieralbym sie.
    Moze przyspieszyli, bo przed nimi ktos przyspieszyl, a potem sobie o
    pasach przypomnieli.
    Moze oni przyspieszyli, a skoda zwolnila - i widac sumę, a to trudno
    ocenic na szybko.

    Nie wiem, czy choc raz wysforowali sie przed skode (pozycje zderzakow
    przednich). Wiec czy to by bylo wyprzedzanie?
    No ale na ich filmie mogloby tak wyglądac.

    No i jakby nie zahamowali, to sami by wyprzedzali na pasach, wiec
    musieli hamowac :-)

    J.