  • 61. Data: 2016-03-10 21:48:49
    Temat: Re: Laptop dla nastolatki
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-10 o 18:51, Maciek pisze:
    > ustaliła (demokratycznie wybrana) i tak jest.

    To trzeba zrobić referendum i pogodzić się z jego wynikami

    Jest jeszcze drugi pogląd który zacna PO wypowiadała przez wiele
    ostatnich lat. Naród wybrał swoich przedstawicieli. Wiedział kogo
    wybierał. Chciał wybrać tych co wybrał.
    Dlatego Ci "wybrańcy" mają prawo gonić na drzewo wszelkie protesty i
    "nie podoba mi się" Taka jest demokracja.
    Psia mać :-)

  • 62. Data: 2016-03-10 21:49:56
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-10 o 18:53, Maciek pisze:
    le to były inne czasy.
    > Wypadało chodzić :->

    Jeśli chodziłeś tylko dlatego że tak wypadało to mogę Ci tylko współczuć

  • 63. Data: 2016-03-10 22:01:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-10 o 20:05, Michal Lukasik pisze:
    > Większość z tych co chcą by ich pociechy uczęszczały to na pewno i ja
    > się z tym zgadzam, bo to logiczne i wygodne. Problem tylko, że tych co
    > chcą w ogóle posyłać to już nie do końca jestem przekonany, że to
    > większość całego społeczeństwa (widząc ilu jest niezadowolonych) i
    > dlatego jestem za tym, że jak Ci tak wygodnie i wolisz w szkole to płać
    > za to sam.

    I na tym właśnie polegają uroki demokracji. Bana idiotów dyktuje Ci co
    jest dobre. :-)

    Też mam powody wku... się na dotowanie panien z dzieckiem kiedy gołym
    okiem widać że to tylko przykrywka żeby doić zasiłkownię.
    Żeby dostać miejsce w przedszkolu/żłobku...
    Ale banda idiotów zabiera mi pieniądze i daje innym bo są cfańsi, albo
    mają takie same żołądki, albo z jeszcze głupszego powodu.
    Też mi się wiele nie podoba i mogę sobie krzyczeć i pisać na Berdyczów.

    Pogódź się z tym tak jak inni muszą.

    > Poza tym nikt nie pytał społeczeństwa o zdanie i IMO czas to uczynić -
    > wtedy wyjdzie co to za "większość".

    Wystarczająca żeby wygrać wybory i rządzić samodzielnie. Taka ordynacja
    wyborcza. Właśnie niedawno zadano ludziom pytanie a ci się wypowiedzieli.
    nie podoba ci się ta odpowiedź. Trudno.

  • 64. Data: 2016-03-10 22:02:34
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-10 o 20:41, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > Jestem zdania, że wpajanie religijnych bzdur małym dzieciom jest
    > największą krzywdą, j

    Wolno Ci mieć takie zdanie. Doceń uroki demokracji. Coś Ci wolno ;-)

  • 65. Data: 2016-03-10 22:16:11
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 10 Mar 2016 22:02:34 +0100
    doszła do mnie wiadomość <56e1e0ed$0$695$65785112@news.neostrada.pl>
    od z <...@...pl> :

    >Wolno Ci mieć takie zdanie. Doceń uroki demokracji. Coś Ci wolno ;-)

    Nie ze mną te brunery, numer.
    Nie piszesz o demokracji, tylko o dyktatura większości(tyranii
    większości) lub dyktaturze ciemniaków.

    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

  • 66. Data: 2016-03-11 07:47:56
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-10 o 22:16, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > Nie piszesz o demokracji, tylko o dyktatura większości(tyranii
    > większości) lub dyktaturze ciemniaków.

    Skoro nie widzisz różnicy albo nie widzisz do czego taka "demokracja"
    prowadzi...

    Wypaczenia i błędy systemu to już naprawialiśmy.

    Tu chodzi o zasadę. Trzeba zmienić zasadę

  • 67. Data: 2016-03-11 08:46:25
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-03-10 o 21:48, z pisze:
> [...]
    > Dlatego Ci "wybrańcy" mają prawo gonić na drzewo wszelkie protesty i
    > "nie podoba mi się" Taka jest demokracja.
    Ja demokrację odbieram nieco inaczej. Wybieram baranów, którzy obiecują
    wykonać określone rzeczy. I jeśli te barany robią coś odmiennego (np.
    podwyższają podatki, zamiast je obniżać) to pokazuję im środkowy palec w
    kolejnych wyborach. Z PO mam wrażenie, że naród zrobił tak jak ja :->

    Maciek

  • 68. Data: 2016-03-11 08:48:53
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-03-10 o 21:49, z pisze:
    > Jeśli chodziłeś tylko dlatego że tak wypadało to mogę Ci tylko współczuć
    Już widzę jak mając 7-8 czy nawet 10 lat robiłeś to co serce Ci
    nakazywało. Rodzice Cię zapisali i kazali chodzić, to chodziłeś. Gdyby
    zapisali Cię do Hitlerjugend to też byś chodził :->

    Maciek

  • 69. Data: 2016-03-11 08:51:50
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Thu, 10 Mar 2016 21:48:49 +0100, z wrote:

    > To trzeba zrobić referendum i pogodzić się z jego wynikami

    Albo mnie pamięć myli, albo niedawno było, prawda?

> [...]
    > Dlatego Ci "wybrańcy" mają prawo gonić na drzewo wszelkie protesty i
    > "nie podoba mi się" Taka jest demokracja.

    To co odbierasz jako zbiorowy i powszechny protest ludu to ...medialnie
    nakręcana (niemieckimi mediami) nagonka grupki osób skupionych wokół
    Nowoczesnej i PO pod szyldem KOD. Naród na szczęście już oczy otworzył i
    podziękował tamtym panom za współpracę, a że odrywanie od koryta bolesnym
    jest procesem to i drą ryje daleko i szeroko.

    --
    howgh
    szemrany

  • 70. Data: 2016-03-11 09:35:28
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-03-11 o 08:51, szemrany pisze:
> [...]
    > podziękował tamtym panom za współpracę, a że odrywanie od koryta bolesnym
    > jest procesem to i drą ryje daleko i szeroko.
    U nas tak to już bywa, że "naród" czyli te kilkanaście procent które
    zagłosowało na partię rządzącą, w ciągu paru lat na tyle się tą partią
    rozczaruje, że w któryś kolejnych wyborach na nią nie zagłosuje.
    Zagłosuje za to kolejne kilkanaście procent na inną partię, dobrze w
    tamtej chwili rokującą. A 50% będzie na to patrzyło (albo i nie) pier*ąc
    to wszystko serdecznie.

    Maciek