    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Laptopy, nowe, pod stacje dokujące
    Date: Sun, 15 Aug 2021 17:39:58 +0200

    > Przegladam internety w poszukowaniu latopa do zastosowań domowych z
    > opcją przenoszenia go sporadycznie,
    czyli mamy bogatego człowieka, który chce wydać niepotrzebnie kasę na
    swoje widzimisie, i pyta jak to zrobić?

    > około 13".
    sokoli wzrok, albo żenująco niska rozdzielczość w pionie

    > 1) uskutecznia się jeszcze stacje dokujące "pod laptop" czy teraz
    > wszystko USB-C?
    Moim zdaniem, teraz ludzie mają mniejsze oczekiwania, a wiele sprzętów
    jest bezprzewodowych. znaczy wifi, jest obowiązkowe, drukarki też raczej
    wifi, słuchawki często na bluetooth... więc co byś chciał podłączyć do
    stacji dokującej? Może źle zadałem pytanie. Na pewno masz co podłączyć,
    ale wiekszość przeglądaczy internetu - nie.

    Natomiast usbc - w zasadzie może zastąpić stacje dokującą. w zasadzie,
    bo dalej nie wiadomo co i jak chcesz podłączyć.
    > u, które z takiej stacji mogą skorzytać? Nie
    > szukam wypasu biznesowego, to komputer to lekkiej pracy i fajnie jak by
    > wytrzymał z 5h na baterii

    pół żartem, pół serio. wygoogluj "samsung dax". O ile nie potrzebujesz
    windowsowych programów (i gier), będziesz zadowolony.

    13 cali to maleństwo. katorga dla oczu. Laptop to koszt 2 razy wiekszy
    niż porównywalny komputer. A jak na tą grupę to jeszcze z uwagą że
    dostaniesz najgorszy możliwy wyświetlacz, i tykającą bombę ze względu na
    luty bezołowiowe. Jego jedyną zaletą będzie przenośność, z której
    sporadycznie masz zamiar korzystać.....
    Napisz co chciałbyś mieć podłączone do stacji dokującej, może ktoś Ci
    poradzi coś sensownego.

    ToMasz