    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Laptopy, nowe, pod stacje dokujące
    Date: Sun, 15 Aug 2021 22:36:58 +0200

    On 15/08/2021 21:41, ToMasz wrote:
    > Uważam ze nowego laptopa ze stacją dokującą i obsługa dwóch monitorów
    > tanio nie kupisz.

    Kupię bardzo tanio. Pod warunkiem że to stacja USB-C. Nieoryginalna.

    Mam taką gdzieś. Działa. Z gównianym laptopem, bodaj Medion, wyświetla
    2x obraz na HDMI i VGA. Kupina u chińczyków za <100zł.

    > Twoja kasa

    Nie moja.

    >, rób co chcesz. ale jeśli już o coś pytasz i argumentujesz to
    > sprzecznie - nie oczekuj ze odpowiedź coś wniesie.

    Cieszę się, że jak wykle logika łapania za słowa stoi na przeszkodzie
    rozumienia o co chodzi pytajacemu. Dobrze wiedzieć że duch usenetu trwa.

    > chociaż odrobiłem za Ciebie zadanie domowe
    > masz tu prawdziwą stację dokującą:
    > https://amso.pl/product-pol-82186-Stacja-Dokujaca-Le
    novo-Workstation-Dock-40A5-do-P50-P51-P70-P71-HDMI.h
    tml

    Odrobiłes, ale dostajesz pałę.

    Pozwól że zacytuję swój pierwszy post "Nowe, bo ktoś się upiera, że
    nowe". Wskazana stacja dokująca obsługuje laptopy z procesorami ~6
    generacji. Nie widuje ich *nowych* w sklepach.

    Obejrzałem kilkanaście *drogich*, w granicy rozsądku, laptopów Dell, HP
    i Lenovo. Nie znalazłem opcji stacji dokującej w formie podkładki z
    warunkiem kupna nowego sprzętu. Ja też odrobiłem zadania domowe. Ale
    dostaję dostateczny: bo zrozumiałam treść, ale nie znalazłem przykładów.

    > i pasującego laptopa, niestety 15 cali:
    > https://allegro.pl/oferta/lenovo-thinkpad-p50-i7-670
    0hq-16gb-512gb-m1000m-w1-11021647623

    I znowu pała, to używka:

    "Produkt nowy [...] ryski w częściach roboczych obudowy powstałe w
    wyniku transportu, przepakowania lub ekspozycji".

    Typowa ściema. Ma byc nowy, z powodu *prawdziwej* gwarancji, a nie
    rysek, być może również z powodu faktu, że sprzęt może być
    dofinansowany. Nie chce też się nawet domyślać w jakim stanie jest
    bateria w laptopie który przez 4 lata nie był używany, ale ma "ryski, a
    poza tym igła".

    > Drogo?

    Nie. Mogę też znaleźć taniej. Tylko że co z tego, skoro nie będzie nowy
    w.g kupującego i marudzącego.

    Ja raz w życiu kupiłem nowego laptopa. Poza tym kupiłem chyba z 10
    używanych, "biznesowych", dla siebie i rodziny, w tym dla siebie ze
    stacjami dokującymi, bo koszt tańszy niż papier toaletowy.

    Problem w tym że ten nie jest dla mnie. I ma byc nowy. To twardy
    warunek, brak możliwości negocjowania.

    Skończy się pewnie zakupem przystawki USB-C. Albo flame na usenecie o to
    co komu i jak chodzi i dlaczego chce czegoś innego niż chce.