    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Laptopy, nowe, pod stacje dokujące
    Date: Sun, 22 Aug 2021 22:49:58 +0200

    On 22/08/2021 22:18, ptoki wrote:
    > Polecam najpierw znalezc stacje, i po jej typie zobacyc ktore laptopy wspiera.

    Tak też zrobiłem.

    1) Nie znalazłem nic sensownego
    lub
    2) Słabo szukałem

    Założyłem 2 i pytam na grupie. Raczej bez większej nadziei.

    > Masz zle pojecie o laptopach biznesowych.

    Mam ich w okolicy ze 3 sztuki. Nawet tego posta piszę z 8570w który
    zalicza się do biznesowych. Zwyczajowo bateria w nich wytrzymuje krócej
    niż w zwykłym sprzęcie konsumenckim. Nowa. Nie rozumiem tego do końca,
    ale wydaje mi się, że taki laptop nie służy do pracy mobilnej. Służy
    raczej to tego aby przeżył od jednej stacji dokującej do drugiej w domu.
    Jeśli ktoś potrzebuje w biznesowym złomie mieć profesjonalnego Excela
    popędzanego wypasionym i7 to raczej przegrywa na starcie z Kiano z
    Biedronki popędzanym Atomem i zjadającym 1W mocy przy przeglądaniu
    pornoli. Wydajnośc nie ta sama, ale ... czas pracy na baterii dłuższy.
    Kiedyś porównywałem czasy pracy na bateriach i raczej w sprzęcie na
    biznesu nie było nic lepszego niż w złomie z Walmarta. Róznica głównie w
    ficzerach, metalu, jakości, złączach. Ponadto złom biznesowy zawsze był
    cieższy. To też przeszkadza w pracy mobilnej typu "ogródek/kawiarnia".
    Oczywiście, mógłbym podpowiedzieć macbook, ale nie wchodzi to w grę z
    wielu powodów.

    Mojego 8570w nie polecam jako laptop mobilny. Urywa rękę od samego
    patrzenia. Kilku innych biznesowych też bym nie polecił jako laptopy, co
    najwyżej jako workstation do noszenia w teczce z A do B i do A.

    Kupno używki nie wchodzi w grę. Musi być faktura na "nowy" i to jest
    punkt nr 1 na liście ficzerów. Nie moja lista.