    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Laser do znakowania obudów
    Date: Mon, 21 Nov 2022 13:40:43 +0100

    On Sun, 20 Nov 2022 16:41:12 +0100, Irokez wrote:

    > Chyba każdy pokaleczy bo to przecież topi a nie zbiera materiał.
    > Fabryczne napisy na ABS są przecież z odlewu z matrycy.
    > Jak chce rzeźby w ABS, to frez raczej.

    Cos mi chodzi po glowie, ze jakas duza firma (Siemens, Dell?)
    tak znakowała klawiatury.
    Tylko klawisze byly jakies dwuwarstwowe.

    https://www.youtube.com/watch?v=ySvu1tNKKo0

    https://www.youtube.com/watch?v=9lkMECZ6Drw

    Ale jak oni uzyskują ten biały kolor?
    Juz tam jest w głebszej warstwie?
    To chyba jakies podswietlane klawiatury.

    J.