  • Data: 2021-09-15 18:26:47
    Temat: Re: Lead times
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-09-15 o 16:03, Zbych pisze:

    > Chodzi ci o tą: https://www.bbc.com/news/technology-56486242 ?
    > News jest z marca 2021, a ja pierwsze problemy z zakupami miałem już
    > jesienią 2020.

    Informację uzyskałem słownie. Nie weryfikowałem. Zapewne chodzi o tą -
    też teraz nic nie weryfikowałem.

    Pierwsze 'zwiastuny problemów' zauważyłem akurat w marcu. Stany
    magazynowe elementów, które używamy w Mouserze wydały mi się małe.
    Faktyczne problemy pojawiły się w czerwcu i wtedy też usłyszałem o tym
    pożarze.
    P.G.