  • Data: 2022-08-08 12:09:23
    Temat: Re: (Legalne) dekodowanie programów satelitarnych
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.08.2022 o 14:28, Janusz pisze:
    > Bo to że sie parują z tunerem nie oznacza że są z nim na stale
    > powiązane, jak się uszkodzi tuner to tylko jego zmieniasz. Ze zmianą
    > karty jest chyba ciut większy problem, chociażby z tym że musi być
    > aktywowana czyli włożona do tunera, określony program (11) i czekasz,
    > czasami parę godzin aż się aktywuje. Z kolei taką aktywną możesz
    > włożyć do innego tunera i oglądać swój pakiet np u rodziny.

    W C+ karta z tunera "A" nie będzie działać na tunerze "B", mimo tego że
    to ten sam sprzęt, tym bardziej nie zadziała na tunerach zewnętrznych.
    Nie mam natomiast pojęcia jak działają sprzedawane przez C+ zestawy
    karta+moduł CI. Czy trzeba jakichś dedykowanych tunerów czy wystarczy
    taki ze standardowym modułem..