  • Data: 2009-03-11 23:49:06
    Temat: Re: Lepiej Plus czy Play??
    Od: EMKA <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 pisze:
    > Witam szanowne grono.
    > Konczy mi sie umowa w Plus. Zastanawiam sie czy nie przejsc do Play. Na
    > dzien dobry jakby wiecej minut, tansze telefony i rabat za przejscie. Mam
    > taryfe biznes 50, nie wyrabiam sie z minutami i trzeba bedzie przejsc na 75.
    > Pytanie w zwiazku z tym: czy w Play niewykorzystane minuty przechodza na
    > jakis tam okres?? Czy sa jakies problemy z ta siecia, czy po prostu oferta
    > jest lepsza??
    >
    > Pozdro.. TK

    Witaj!
    Ja właśnie przeszedłem do Play. Podpisałem umowę na rok bez telefonu
    i za 61 zł brutto dostałem taryfę Firma 100 z 50% upustem przez cały
    okres umowy.
    W zamian mam miesięcznie 380 minut do wszystkich opów co daje
    cenę za minutę 0,16 PLN. Jeszcze są jakieś minuty do Play ale po
    wykorzystaniu tej puli 380 minut.

    Niewykorzystane minuty nie przechodzą na następny miesiąc.

    Numer przeniosłem z Ery.

    Więcej o ofercie tutaj.
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=14141
    Polecam.