  • Data: 2009-03-12 00:30:11
    Temat: Re: Lepiej Plus czy Play??
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" napisał:

    > Konczy mi sie umowa w Plus. Zastanawiam sie czy nie przejsc do Play.
    > Na dzien dobry jakby wiecej minut, tansze telefony i rabat za przejscie.
    > Mam taryfe biznes 50, nie wyrabiam sie z minutami i trzeba bedzie przejsc
    > na 75. Pytanie w zwiazku z tym: czy w Play niewykorzystane minuty
    > przechodza
    > na jakis tam okres?? Czy sa jakies problemy z ta siecia, czy po prostu
    > oferta jest lepsza??

    Ja przeszedłem - z Biznes 30 na OnePlay 65. Już po miesiącu od złożenia
    rezygnacji (a na tydzień przed upływem ostatniego okresu rozliczeniowego)
    ktoś w Plusie ocknął się ze snu zimowego i zaczął wysyłać SMS-y z sugestią
    wycofania wypowiedzenia - a to jakieś 1000 minut do wsiech, a to jakaś
    superoszczędna taryfa OKAZYJNA, tylko wycofaj rezygnację. Ciekawe, co
    jeszcze do 19 marca wymyślą, bo jak sam dzwoniłem w styczniu - to
    standardowa oferta dla dresa z ulicy. A z ulicy miałem bliżej do salonu
    Play.
    W sumie (pomijając koszty za minutę i ceny słuchawek) taryfa Plusa była
    lepsza, bo to pakiet kwotowy z przechodzącymi niewykorzystanymi środkami na
    następne miesiące. A w Play środki tylko na tele- i wideo-rozmowy, SMS-y,
    MMS-y i koniec. Nie wygadasz przez miesiąc - przepadną. Internet
    taryfikowany osobno, tapetki za 2,44 też ;-> Ale mimo wszystko całościowa
    oferta Play (a konkretnie taryfa 65 za 50 PLN) wydała mi się bardziej
    atrakcyjna. Tylko ten BOK jakiś taki "ziomalski" ;-/
    IMHO złóż rezygnację i czekaj - idzie wiosna, może już więcej konsultantów
    Plusa obudziło się ze snu zimowego i szybciej zaczną dzwonić.
    I jako uparty abonamentowiec dodam - nie spiesz się z podpisywaniem
    kolejnego cyrografu, obojętnie u kogo. Panuje ogólne przekonanie, że ceny
    minut lada chwila polecą na łeb, spójrz na wątek o Play Fresh.

    JoteR