  • Data: 2021-11-16 19:33:43
    Temat: Re: Lepsza kamerka
    Od: Mirek <m...@n...dev> szukaj wiadomości tego autora

    On 16.11.2021 19:19, heby wrote:

    > U mnie, w takiej konfiguracji, lag jest nieobserwowalny. Więc jest
    > zapewne poniżej 5ms.

    No właśnie pytanie, czy tak będzie w każdym przypadku, bo zakładam, że
    kamera kompresuje obraz przed wysyłką po USB (czy nie?), i jeśli ta
    kompresja ma być międzyklatkowa, to siłą rzeczy opóźnienie musi być.
    I teraz pytanie, czy program (sterownik) o tym wie, i opóźnia stosownie
    sygnał z mikrofonu?
    Jak to jest realizowane?
    A może komputer wysyła do kamery, mikrofonu kod czasowy i później ramki
    są z kodem...
    W każdym razie nie raz widziałem rozjechany obraz z dźwiękiem, więc za
    dobrze to to nie jest pomyślane

    --
    Mirek.