    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Lepsza kamerka
    Date: Tue, 16 Nov 2021 22:15:25 +0100

    Dnia Tue, 16 Nov 2021 18:14:44 +0100, heby napisał(a):

    > Do 100zł można kupić kamery typu Savio CAK-01 albo Tracer WEB007 które
    > nie dośc, że są tanie, to dają wyraźny, szerokokątny obraz HD.

    Obie kamery mają kąt widzenia 120°. A więc z kilku metrów to ja mogę objąć
    całą reprezentację piłki nożnej ;)
    Potrzebuję coś z kątem ok. 40° do max. 60°.

    > Obecnie w okolicy 100zł można kupić kamerę dającą wyraźny obraz do
    > telekonferencji, bez bajerów. Nie jest to jakosc profesjonalna YT, ale
    > nie mają się czego wstydzić jesli chodzi o użyteczność.

    O ile kamera jest pół metra od obiektu :(

    > Jeśli szukasz jakości telewizyjnej HD, to tanio nie będzie.

    Podawałem przykład górny kamery za ok. 20 tys zł.
    Oczywiście ten przykład to (kwotowo) żart.
    Ale ktoś chce dobrą kamerę za nieduże pieniądze - czyli około kilkuset
    złotych.

    > PS. Mikrofon w każdej jest do dupy. Kup za nastepne 100zł mikrofon na
    > usb, z dookólną charakterystyką, będzie milion razy lepszy.

    Dookólna charakterystyka do pomieszczeń nie za bardzo nadaję się. Prędzej
    nerka. Ale to rzecz wtórna - zawsze coś można dobrać później, gdyby
    wbudowany się nie sprawdził albo go w ogóle nie było.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam