  • 21. Data: 2019-12-10 12:06:46
    Temat: Re: Litwa - dokładniejsza analiza
    Od: j...@j...org

    On Tuesday, December 10, 2019 at 8:03:56 PM UTC+9, yabba wrote:
> [...]
    2-miesiecy-pierwszenstwa-pieszych-na-litwie/

    > Czy teraz lepiej: Przejścia przez tory kolejowe dla pieszych.

    Co to są tory kolejowe dla pieszych? Polska język ciężka język?

  • 22. Data: 2019-12-10 12:12:35
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Budzik, 10 gru 2019 w news:XnsAB2165AB9ACE6budzik61pocztaonetpl@
    127.0.0.1 napisałeś/aś:

    > Użytkownik pueblo n...@n...pl ...

    >:)
    > Ale rozumiem, ze w tych statystykach rozpatrzysz równiez ilosc drog ze
    > swiatłami i bez...
    > Znaczy swiatła zajmuja np 50 metrów a dalsze 10 km jest bez swiateł.
    > Czyli na swiatłach musiałoby być 200 razy wiecej wypadków zeby wyszedł
    > remis...
    > Tak?
    > Czy moze porownasz tylko ilosc? :)

    Ok, doprecyzuję - skrzyżowań z i bez.

  • 23. Data: 2019-12-10 12:14:44
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 10-12-2019 o 12:06, j...@j...org pisze:

    2-miesiecy-pierwszenstwa-pieszych-na-litwie/

    > Co to są tory kolejowe dla pieszych? Polska język ciężka język?

    Przejścia dla pieszych przez tory kolejowe.
    Jeśli nadal nie wiesz o czym piszę, to postaram się wkleić link do
    jakiegoś zdjęcia.

    yabba

  • 24. Data: 2019-12-10 12:25:16
    Od: j...@j...org

    On Tuesday, December 10, 2019 at 8:14:48 PM UTC+9, yabba wrote:

    2-miesiecy-pierwszenstwa-pieszych-na-litwie/

    > Przejścia dla pieszych przez tory kolejowe.

    O, brawo! Na naukę języka ojczystego (?) nigdy nie jest za późno.

    Jak kiedyś zdasz egzamin na prawo jazdy to wróć tutaj - bo na razie nie rozumiesz, o
    czym dyskutujesz.

  • 25. Data: 2019-12-10 12:52:06
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://wawalove.wp.pl/warszawa-smiertelny-wypadek-n
    a-mokotowie-kierowca-uciekl-6451990310786689a

    -----

  • 26. Data: 2019-12-10 14:27:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Byłoby to społecznie i technicznie nieuzasadnione.

    -----

  • 27. Data: 2019-12-10 17:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pueblo n...@n...pl ...

    > Ok, doprecyzuję - skrzyżowań z i bez.

    Ok, ale moja kolejna watpliwośc:
    o ile uznamy ze w Polsce mamy np 500 tysiecy skrzyzwan, a na 50 tysiacach
    sa swiatła (liczby z sufitu) to o ile nie załozymy ze wybór na ktorym
    skrzyzowaniu maja być swiatła nie jest przypadkowy to musielibysmy jednak
    jakies wagi przyznac wypadkom na poszczególnych skrzyzowaniach.
    bo inaczej dowiesz sie tylko tego ze te bardziej niebezpieczne
    skrzyzowania na ktorych uznano potrzebe ustawienia swiateł sa bardziej
    niebezpieczne ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 28. Data: 2019-12-10 18:22:40
    Od: andal <a...@a...org>

    On Tue, 10 Dec 2019 11:45:46 +0100, yabba wrote:

> [...]
    > niestrzeżonym przejeździe od pieszego potrąconego na pasach. Każda
    > śmierć jest taka sama niezależnie czy zawiniona przez gapiostwo kierowcy

    ale smierc spowodowana wlasnym nierozwaznym dzialaniem to nie wypadek
    tylko samobojstwo

  • 29. Data: 2019-12-10 18:26:27
    Od: andal <a...@a...org>

    On Tue, 10 Dec 2019 12:52:06 +0100, ąćęłńóśźż wrote:

    > https://wawalove.wp.pl/warszawa-smiertelny-wypadek-n
    a-mokotowie-
    kierowca-uciekl-6451990310786689a

    kierowca w szoku?

  • 30. Data: 2019-12-10 19:36:15
    Od: r...@o...pl

    W dniu wtorek, 10 grudnia 2019 18:22:46 UTC+1 użytkownik andal napisał:

    > ale smierc spowodowana wlasnym nierozwaznym dzialaniem to nie wypadek
    > tylko samobojstwo

    Właśnie - gość paraduje z żonką w kabriolecie na środku miasta, to nie dziwota,
    że zostaje zastrzelony - potem świat do zwykłego samobójstwa dorabia legendy -
    a wystarczyło zachować rozwagę...

    Pozdr-
    -Rowerex