  • Data: 2021-05-04 17:23:51
    Temat: Re: Lobby spalinowe górą ;-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.05.2021 o 14:42, K pisze:

    > Dobrze, ze Mati juz wyrosl z usenetu.

    Przecież to mimo wszystko nie są skończeni kretyni. No dobra - może
    jeden;) "oni to wiedzą kocie"

    Cała ta zabawa z elektrykami skończy się na tym, że ceny samochodów
    pójdą dwukrotnie w górę, ceny prądu również, paliw o 50%. Przecież nie
    trzeba być prorokiem, że jak mówią że chodzi im o twoje dobro to żeby
    uściślić że chodzi o dobro wyrażone w biletach nbp albo euro:P

    Jakby chodziło o ekologię to najlepiej LPG i uszczelnić stację kontroli
    pojazdów.

    --
    Shrek