  • Data: 2017-12-10 14:45:43
    Temat: Re: Lutoanie blaszanych styków
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/9/2017 9:07 PM, Paweł Pawłowicz wrote:
    > Trudno to nazwać lutowaniem. Raczej jest to przykichanie, które odpada
    > przy pierwszym pociągnięciu.

    Niekoniecznie, jeśli solidnie zdrapiesz pod odsłona topnika i użyjesz
    dodatecznie agresywnego topnika bedzie trzymać tak porzadnie jak cyna
    potrafi. Jak już wspomniano mozna uzyskać bonusowo ciekawe efekty
    pirotechniczne lutując tak naładowane baterie liion.

    Swoją drogą lutowana kiedyś przez mnie tak bateria straciła "nagle" z
    10% pojemności, ale potem działała długo i dobrze.