  • Data: 2021-05-19 15:09:56
    Temat: Re: Lutownica transformatorowa a "sinus modyfikowany"
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-05-19 10:33, Arnold Ziffel wrote:
    > Ja potrzebuję tylko do kabli -- w samochodzie nie lutuję nic więcej :)

    https://allegro.pl/oferta/lutownica-oporowa-milwauke
    e-4933459760-90-w-10657215508

    Najlepsze co kupiłem do grzebania w autach, odpada problem z plączącymi
    się kablami, ogniem lutownic gazowych, czy śmiesznie małą mocą różnych
    bateryjkowych pierdółek.

    Ale przyznam że jak ktoś nie ma już ładowarki (od 80 złotych) i ze 2
    baterii (4ah od 130 złotych) to całość robi się na tyle droga że ciężko
    uzasadnić taki zakup do sporadycznego użytku.