    Date: Thu, 18 Aug 2022 16:41:28 +0200
    Subject: Re: Luzy na łożysku
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    <62fbf5b4$0$471$65785112@news.neostrada.pl> <tdi83p$gd8$1@gioia.aioe.org>
    <62fcd140$0$560$65785112@news.neostrada.pl> <tdimo7$mbd$1@gioia.aioe.org>
    <62fd22e7$0$467$65785112@news.neostrada.pl> <tdjcec$emf$1@gioia.aioe.org>
    <62fdd40d$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <tdkq7q$1bkp$1@gioia.aioe.org>
    <62fe2382$0$467$65785112@news.neostrada.pl>
    <tdlcic$1946$1@gioia.aioe.org>
    From: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-08-18 o 14:50, Wiesiaczek pisze:

    > Tak, już jeden chciał powiedzieć, kto wziął łapówkę.
    > No to "się powiesił" :)
    >
    > Masz tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=jdYPsCUDVrU

    Daj spokój, teczki i haki to karma dla plebsu.
    Równie dobrze mógłbyś łyknąć wersję, że facet nagadał tyle, żeby
    uprawdopodobnić takie swoje odejście, bo chciał się uwolnić od kredytów
    i prysnął na Zanzibar czy gdzieś tam.
    Poza tym nie przypominam sobie, żeby o Kraśniku coś było,
    więc link bez związku.