  • Data: 2021-02-24 09:43:01
    Temat: Re: MC1204 N - wyprowadzenia kontrolne...
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 23 Feb 2021 14:01:42 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Dasz bateryjke - minie pare lat i wyleje.

    Jakoś w płytach PC dają CR2032 i nie wylewa, ja się nie spotkałem.

    > Dasz supercap ... no, moze starczy na 48h, ale ile lat wytrzyma ?

    48h wystarczy, w swoich urządzeniach stosuję tą metodę i działa już
    kilka lat.

    > A jesli prad wylaczaja raz na dwa lata ... moze sie nie ma co
    > dziwic,

    W PL na wsiach częściej, kilka razy w roku.
    Na prawdę jest to problem do ogarnięcia w 21 wieku. A jak nie
    potrafią to wystarczy żeby wyprowadzili dwa przewody z adnotacją "tu
    ma być 3V żeby bylo potrzymanie" i każdy sobie z tym poradzi.

    --
    Marek