  • Data: 2021-02-24 22:47:32
    Temat: Re: MC1204 N - wyprowadzenia kontrolne...
    Od: Michal <m...@g...ze.ta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-02-24 14:20, Piotr Wyderski wrote:

    > Były, ale się zmyły. A ten póki co został z nami -- jakie proponujesz
    > rozwiązanie podtrzymywania przez 48h prądem, powiedzmy, 2uA wytrzymujące
    > 50 lat? Cena nie gra roli, byle z COTS, tj. bez certyfikatu Państwowej
    > Agencji Atomistyki. 100uAh to coś, co póki co potrafią tylko elementy
    > elektrochemiczne, a one mają krótką żywotność. Wiele godzin przy tym
    > kombinowałem, ale bez efektu.

    a o energy harvestingu myślałeś?
    Choć tu są inne zagrożenia - zrobiłem łądnych parę lat temu urządzenie
    zasilane energią z pobliskiego BTS-a GSM (kilka mikrowatów mi
    wystarczało). Najpierw się to nie spodobało naszym prawnikom, a potem
    problem z prawnikami sam się rozwiązał, bo operator BTS-a zakończył
    pracę w paśmie 900MHz, z którego łapałem energię..

    --
    Pozdr.
    Michał