    From: payol <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: MEDIA CENTRE - budowa od podstaw - jakie podzespoly
    Date: Wed, 24 Jun 2009 05:50:20 -0700 (PDT)

    > CPU: Athlon 64 X2 5050e 45W
    >
    > MB: Gigabyte MA78GM-US2Hhttp://www.gigabyte.pl/products/mb/specs/
    ga-ma78gm-us2h_10.html
    > Zintegrowana grafika (Radeon HD3200) i dźwięk będą wystarczające.

    No super :) tak sie sklada, ze ta plyte mam u siebie w stacjonarnym
    kompie :) wiec mogl bym podmianke zrobic, bo z tego co widze w
    angielskich sklepach juz jej nie ma. Powiedz mi prosze jak mozesz jaka
    pamiec do niej dobrac, bo mialem spore problemy, plyta nie czytala mi
    jednej kosci 2gb, gdy wsadzilem 2, komp widzial tylko jedna. Pamiec
    jaka mam to: corsair 2gb ddr2 800mhz/pc-6400 xms2

    > PSU: Markowe 450W z dużym wentylatorem (np. Tacens Valeo Smart 480)
    > HDD Samsung f2 5200rpm - cichy, wydajnościowo tylko minimalnie ustępuje
    > dyskom 7200.

    hdd juz mam a wlasciwie kilka do wyboru wiec wloze zapewne 1,5TB
    seagate albo WD

    > 4GB ram spokojnie wystarczy
    no wlasnie jaki ram do tej plyty :)

    > Nie wiem jak wyglada sprawa chłodzenia w obudowie którą wybrałeś ale
    > dobrze byłoby wcisnąć do niej jakiś porządny radiator na cpu z 12 cm
    > wentylatorem. Do tego przynajmniej jeden went. 12 cm, wolnoobrotowy
    > (wciągający), a najlepiej dwa, wciągający i wyciągający. Na przykład
    > Scythe Slip Stream 120 mm 800 rpm.

    no tu duzego pola manewru nie bede mial, obudowa jest mala, ale na
    zdjeciach widac 2 wiatraczki z tylu. Nie wiem jakie to ma znaczenie,
    ale zakladam, ze komp bedzie pracowal nie wiecej niz 3 - 4 godziny
    dziennie.

    Peace
    Payol