    From: payol <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: MEDIA CENTRE - budowa od podstaw - jakie podzespoly
    Date: Wed, 24 Jun 2009 08:22:34 -0700 (PDT)

    > Nie jestem z innej bajki  jak wczesniej napisalem do gier Playstation3
    > do TV Dreambox a do pracy Pecet.
    >
    > DBOX to inna para kaloszy niz Dreambox, dreambox 800, 8000 to wlasnie
    > jest media center ze sprzetowymi dekoderami Mpeg2,4. Male, funkcjonalne
    > i nie rzezi po nocach o rachunku za energie nie wspomne .

    pisze o rachunkach za energie a jednoczsnie zamiast jednego urzadzenia
    chcesz uzywac 3 -> playstation, komputer i dreambox... gdzie
    konsekwencja?

    > lubisz rzezbic w gownie z tego co napisales wiec zycze powodzenia.

    wole nie wnikac dlaczego w kazdym poscie piszesz o gownie i
    rzezbieniu... wole nie wiedziec

    i jak juz sie tak uparles to prosze :

    Powerful receiver for digital TV and Radio programs.

    - 300 MHz MIPS Processor
    - Linux Operating System ->>>>>>>>> caly czas pisalem o windowsie....

    - OLED - Display
    - MPEG-2 / H.264 Hardware decoding

    - Tuner: DVB-S, optional: DVB-C, DVB-T ->>>>>>>>> dvb-s -> po co? i
    tak np polsat bede sobie mogl w d wsadzic. Ok zgodze sie na DVB-T -
    optional :)

    - Tuner Module, Plug&Play
    - 1 x Smartcard-Reader
    - V.24/RS232 Interface
    - 10/100Mbit Ethernet Interface
    - 1 x Scart (RGB, FBAS or S-Video)
    - DVI
    - 2 x USB 2.0 ->>>>>>>>>>>>>>>> to wyraznie za malo jak na media
    centre -> podlacz dysk zewnetrzny, klawiature..... aa zapomnialem
    zapytac - jest jakas klawiatura ktora bedzie z tym dzialac?

    - analog modem
    - S/PDIF Interface for digital bit stream out (AC-3)
    - 64 MByte Flash, 256 MByte RAM
    - SATA
    - for use either as internal SATA HDD 2,5" ->>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    jak wyzej pisalem mam 1,5 TB dysk 3.5inch ktory wyglada ze bede musial
    wyrzucic do smieci.

    - or to use for extern eSATA
    - unlimited channel lists for TV/Radio
    - channel-change time < 1 second
    - automatic service scan
    - directly bouquet-lists
    - EPG (electronic program guide)
    - multiple LNB-Switching control (supports DiSEqC)
    - OSD in many languages and skin-support
    - Videotext Decoder
    - extern 12V power supply

    czy ja dobrze widze ze brak tu hdmi? moze zle widze :) wybacz jezeli
    sie myle.

    dla podsumowania moich wczesniejszych postow:
    - chce ogladac divx, mpg, rmvb i wszystko co mi wpadnie w rece.....
    - chce na szybko w czasie ogladania tv przeskoczyc sobie na jakas www
    i sprawdzic jakies inforacje badz maila.
    - chce podlaczyc moj dysk 3.5 calowy z tona filmow, seriali etc.
    - chce podlaczyc klawiature i myszke ( jeszcze raz usb )
    - chce na szybko podlaczyc przez usb dodatkowe urzadzenia np aparat
    cyfrowy, kamerke, etc
    - jedyna gra jaka mnie interesuje to medal of honor AA, milo by bylo
    gdyby dzialala

    a na koniec - nie chce tunera sat z bajerami. moze sie myle ale wg
    mnie ani N-ka ani polszmat na tym nie pojdzie wiec... sorry ale chodzi
    mi zupelnie o co innego, i wybacz nie pisze tu o wyzszosci jednego
    rozwiazania nad drugim. Pisze tu wylacznie co ja chce zbudowac i co
    bedzie w 100% dostoswane do moich wymagan nie zas to do twojego
    wyobrazenie na temat media centre :)

    peace
    Payol