  • Data: 2023-02-09 23:53:13
    Temat: Re: MERA-400 i "złośliwe" zabezpieczenie a'la DRM
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F,

    > Jakos tak, bo w okienku komputera nie bylo.
    > Ale na zapleczu to jak myslisz, co sie działo juz w komputerowych
    > czasach - ktos ręcznie liczył?

    To możliwe.

    > Aaa, o centrali tlf piszesz.

    Centrala to osobny interes - wtedy jeszcze byla mechaniczna.
    Międzymiastowa ręczna - jak w zaraniu telekomunikacji.

    > Ciekawi mnie, jakie komputery miały banki ..
    > Teraz to nawet trudno odszukac gdzie byl ten I oddzial.
    > Kilka bylo w okolicach wroclawskiego Rynku, ale gdzie byl odpowiednio
    > duży budynek?

    W Opolu budynek był niepozorny.

    > To tez czasem trudno powiedziec, bo sie widziało głowną halę, a
    > zaplecze mogło byc rozbudowane.
    > Choc w sumie ... zanim byly komputery, to musialy byc biurka i ludzie.
    > Wiecej miejsca zajmują :-)
    > Aaa - przy Wita Stwosza był
    > https://polska-org.pl/509214,Wroclaw,PKO_Bank_Polski
    _I_oddzial_we_Wroclawiu_d_bank.html
    > Duzy budynek, moglo sie zmiescic.
    > A teraz sprzedany.

    W Opolu też dawny budynek I oddziału sprzedany.

    > Caly swiat pracowal kiedy bez komputerow.
    > A my bylismy tylko jakies 10 lat zacofani :-)

    Zadziwiało, jak wiele można było zrobić odpowiednią struktura danych,
    sortowaniem i liczarkami...

    Wygodniejsze od taśm...

    --
    Best regards,