  • 1. Data: 2023-02-05 05:51:43
    Temat: MERA-400 i "złośliwe" zabezpieczenie a'la DRM
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Może znaliście. Ja dopiero poznałem. Matko boska, głowa mnie rozbolała.
    I to taka technologia tyle lat temu.

    https://mera400.pl/Najwi%C4%99ksza_tajemnica_CROOK-a
    https://mera400.pl/DRM_w_systemie_operacyjnym_CROOK-
    5

    --
    Skarbie, jestem w pracy. Jedzenie jest na kuchence, musisz tylko podpalić,
    gaz jest już odkręcony. Buziaki.

  • 2. Data: 2023-02-05 11:13:26
    Temat: Re: MERA-400 i "złośliwe" zabezpieczenie a'la DRM
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/02/2023 05:51, Arnold Ziffel wrote:
    > Może znaliście. Ja dopiero poznałem. Matko boska, głowa mnie rozbolała.

    Polecam nakał na YT.

    https://www.youtube.com/@MERA400

  • 3. Data: 2023-02-05 18:17:17
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Polecam nakał na YT.
    >
    > https://www.youtube.com/@MERA400

    A no, trafiłem tam wczoraj (ktoś wrzucił link do filmu o dysku MFM)
    i większość filmów obejrzałem. Facet ma łeb i mega pasję.

    --
    Chłopak odprowadza dziewczynę do domu. Ona go pyta:
    - Gdzie następnym razem się zobaczymy?

  • 4. Data: 2023-02-05 18:52:02
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Sun, 5 Feb 2023 17:17:17 +0000 (UTC), użytkownik Arnold Ziffel
    napisał:

    > Facet ma łeb i mega pasję.

    Ech, to były czasy kiedy jeden ludzki umysł jeszcze ogarniał jeden
    program. Teraz już nie pofikasz.

    --
    Jacek

  • 5. Data: 2023-02-05 21:14:44
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Jacek <j...@g...pl> wrote:

    > Ech, to były czasy kiedy jeden ludzki umysł jeszcze ogarniał jeden
    > program. Teraz już nie pofikasz.

    Ogarniał, ale ja ich podziwiam, jak bardzo oni to ogarniali w czasach, gdy
    dostęp do informacji nawet w jednej setnej nie był taki, jak teraz.

    --
    Siedzą dwie muchy przy gównie. Jedna pierdnęła, na to druga :
    - No wiesz, przy jedzeniu!!!

  • 6. Data: 2023-02-05 21:33:31
    Od: Czarek <c...@w...onet.pl>

    > Może znaliście. Ja dopiero poznałem. Matko boska, głowa mnie rozbolała.
> [...]

    Moim zdaniem takie zabezpieczenie tylko psuło opinię o tej Merze.
    Bo raz działa, raz błąd wywali na konsolę...

    --
    Cezary Grądys<c...@w...onet.pl

  • 7. Data: 2023-02-05 23:03:38
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    W dniu 05.02.2023 o 21:33, Czarek pisze:

    5

    > Moim zdaniem takie zabezpieczenie tylko psuło opinię o tej Merze.
    > Bo raz działa, raz błąd wywali na konsolę...

    Bez znaczenia handlowego, firma państwowa robiła komputery dla
    innych firm państwowych które czekały grzecznie w kolejce
    na ten cud techniki.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2023-02-07 16:53:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 5 Feb 2023 23:03:38 +0100, RadoslawF wrote:

> [...]
    >
    > Bez znaczenia handlowego, firma państwowa robiła komputery dla
    > innych firm państwowych które czekały grzecznie w kolejce

    Moze i tak, ale z drugiej strony - jak ma im raz dzialac, a raz nie
    to jeszcze reklamacje zgłoszą.

    Chyba, ze jednak oficjalnie ogloszono, ze programy nie nabyte legalnie
    nie będą działac poprawnie ...

    J.

  • 9. Data: 2023-02-07 18:23:56
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Moze i tak, ale z drugiej strony - jak ma im raz dzialac, a raz nie
    > to jeszcze reklamacje zgłoszą.

    Reklamację do pirackiej kopii programu? Sami na siebie mieliby donieść?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 10. Data: 2023-02-07 20:43:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Feb 2023 18:23:56 +0100, Grzegorz Niemirowski wrote:

    > Reklamację do pirackiej kopii programu? Sami na siebie mieliby donieść?

    Reklamacje do komputera.
    Program raz działa, raz nie.

    A piracka kopia ... w czasach PRL to jakos luźniej było ...

    A jak ktos miał dwie Mery?

    J.