    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: MERA-400 i "złośliwe" zabezpieczenie a'la DRM
    Date: Tue, 14 Feb 2023 15:15:14 +0100
    <1...@4...net>
    <63e6387d$0$9598$65785112@news.neostrada.pl>
    <1125487599$20230210142837@squadack.com>
    <x...@4...net>
    <5985894322$20230212113209@squadack.com>
    <injtgkzypodh.1ik5l2degu5me$.dlg@40tude.net>
    <3989796630$20230212164402@squadack.com>
    <8...@g...com>
    <63eaa226$0$9593$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <63eb8443$0$9601$65785112@news.neostrada.pl>

    On Tue, 14 Feb 2023 13:53:22 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > Nie wykluczali, tylko BPH wydawał jedną jedyną kartę akceptowaną w którejś kasie w
    Makro Cash, inne karty nie przechodziły.
    > Za późno się dowiedziałem i nie załapałem się.

    Moze udało sie dogadac na jakies bezprowizyjne rozliczanie ..

    > A Makro Cash było wówczas niemal jak sklep osiedlowy, bo marketów było mało
    (przynajmniej w W-ie, bo na Śląsku chyba Niemce
    > wchodzili), a w Makro było dużo i tanio (po kilku latach vis-a-vis w Al.
    Jerozolimskich zbudowali bodajże Leclerc).

    We Wroclawiu to był hen daleko na peryferiach, przynajmniej jak dla
    mnie, tylko "firmowych" wpuszczali", a ceny byly ... takie sobie.

    > Niewygoda, bo po duże zakupy trzeba było przy sobie sporo gotowizny nosić, a to
    taki sklep że wejdziesz po herbatniki, a wyjdziesz z
    > odkurzaczem ;-).

    Teraz mam to samo i w innych - wpadam po chleb, wychodzę z pelnym
    wózkiem :-)

    Ale odkurzacz sie kupowalo, jak okazja, znaczy sie jak tani był :-

    > W pobliskim Lidlu jak się sprowadzałem do ostatniego mieszkania to jeszcze kart nie
    brali, szło to jakoś sklep po sklepie.

    Ja tak jakos pamietam, ze polskich lidlach to od dawna karty
    przyjmują.

    J.