  • Data: 2023-02-15 15:29:21
    Temat: Re: MERA-400 i "złośliwe" zabezpieczenie a'la DRM
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W moim roczniku to rodzice kolegów, pracujący krócej lub dłużej za granicą.
    Zazdraszczałem.
    Żeby rżnąć u kumpli w ping-pinga do 4-tej rano ;-)).
    Za własne kupiłem już Amstrada PPC512 czyli XP.
    Laptop ;-).
    Wyprzedziłem epokę niestety, bo miał stację 3,5',' a wszyscy wokół w W-wie jeszcze 5
    1/4''.
    Chyba już w 1988 na wakacje brałem, można było używać z baterii 8x R20 (węglowe na
    krótko starczały, alkaliczne były bardzo drogie)
    lub z gniazda zapalniczki (tu chyba sam końcówkę zrobiłem, oryginalny zasilacz
    "cegła" był 240VAC/12VDC.

    -----