  • Data: 2023-02-15 15:35:59
    Temat: Re: MERA-400 i "złośliwe" zabezpieczenie a'la DRM
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No właśnie jak wprowadzali blika to nie brałem, bo bałem się opłat za transmisję
    danych GSM.
    I tez pytałem pana w marmurku, czy kasy mają wifi ;-).
    Byłem przyzwyczajony do uwierzytelniania telefonem (nie pamiętam, który to był bank)
    jakąś apką na Javie, co pracowała nie wiem jak,
    pozornie online a faktycznie offline. Wprowadzałeś kod (swój PIN?) i to generowało
    kolejny kod. Zadziwiające było.
    A teraz tak popie.....li z uwierzytelnianiem zakupów internetowych Visą/MC w
    niektórych sklepach, że blik jednak się przydaje.

    -----