  • Data: 2021-12-14 13:59:26
    Temat: Re: MObywatel
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.12.2021 o 21:06, ToMasz pisze:
    > niech wypuszczą auto które nie rdzewieje. co Ty na to? Na początku był
    > tylko dowód osobisty, teraz mamy więce dokumentów. jak to mieli zrobić?
    > Od razu wszystkie i  działające na systemie który google wyprodukuje za
    > 10 lat? Gadasz jakbyś się nagle teleportował z przed 100lat.

    Koleje jeżdżą tak samo od wielu wielu lat. Też wprowadza się zmiany i
    też te zmiany są niewłaściwe.

    > to nie ma związku. Ci od akutalizacji nigdy na oczy nie widzieli tych od
    > nawierzchni

    I co z tego, że nie widzieli? Niech wyjdą z budy i zobaczą.

    > Nie widzę związku.

    Masz program w sterowniku silnika ECU, też można go aktualizować.

    > 3 linijki w których niczego nie wyjaśniłeś. masz jakieś zdanie, czy po
    > porostu nie zgadzasz się z niczym dla zasady. autostrada dla użytkownika
    > jest drogą prywatną. tyle ze przepisy ruchu drogowego mają wyzszość nad
    > prawem własności. ale jak widzisz na odcinku katowice kraków moga być
    > ograniczenia do 40stu, zamkniete pasy i... możesz im skoczyć.

    Twierdziłeś, że autostrada jest prywatna a to kompletna bzdura.
    Szczególnie gdy mowa o tych, które zostały objęte nowym systemem.

    > nie chciałem tego pisać, ale nie dajesz mi wyboru. a ile koszutje
    > windows w Twoim komputerze? W komputerach dzieci na zajęciach zdalnych?
    > No jakoś nie ma problemu, mimo ze uczniowi dalej do posiadania laptopa,
    > niż posiadaczowi samochodu do zapłacenia 20zł za przejazd

    Przecież można stosować darmowe rozwiązania otwartoźródłowe. Czemu to
    nie jest takie?

    > jak masz telefon, kartę płatniczą, pracujesz legalnie - nie jesteś
    > anonimowy. Gdyby ktoś chciał zrobić ci krzywdę, wektor ataku całkowicie
    > pominie przejazd autostradą. Raczej będzie sprawdzał facebooka, rozkład
    > dnia, śmietnik...

    Ale tu chodzi o zasady. Zasadą jest poruszanie się w przestrzeni
    publicznej w sposób anonimowy.

    > wynika z tego że masz tablice rejestracyjną,

    No to może trzeba je zlikwidować.

    > płacisz kartą,

    Co przeszkadza płacić bitcoinem?

    > masz
    > włączony telefon.

    No i nic komu do tego telefonu.

    > o ile nic się nie zmieniło, to wjeżdżasz w katowicach
    > na autostradę NIE meldujesz sie w krakowie i tyle ze śledzenia.

    Masz prawny zakaz śledzenia ludzi. Czemu tu miałoby być inaczej?

    > zjechałeś w jaworznie....

    A na A2?

    > NIE!!!! Mozesz nie mieć telefonu, pracy, konta w banku,  karty
    > płatniczej i zapłacić banknotami/monetami za bilet na stacji benzynowej.

    Dlatego właśnie te systemy są złe.

    > wolałbym nie, bo to podnosi koszt. Nie wspominając  o tym że dane
    > przekazujesz kolejnemu pośrednikowi, musisz miec telefon, on zgrubnie
    > lokalizuje....

    Sam mówiłeś, że i tak go masz i i tak lokalizuje.