  • Data: 2021-12-14 14:09:03
    Temat: Re: MObywatel
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.12.2021 o 00:11, Arek pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Duża część aktualizacji to poprawa błędów. Mam pretensje o niechlujstwo.
    > Inna to reakcja na zmieniające się przepisy - człowiek, który żadko
    > korzysta i nie jest na bieżąco jest stale zaskakiwany.

    Tak, to jest zła praktyka.

    > ... i ograniczania innych możliwości, ale skoro
    > już go ciągniemy:

    > Działa jak państwowa - państwo dało koncesje i reguluje użytkowanie.
    > Prywatna jest gdy kilkunastu rolników skrzyknie się, przeznaczy część
    > gruntów wokół miasteczka na obwodnicę i pobiera myto. Obowiązują
    > zasady ruchu ustanowione przez właścicieli ale dla ułatwienia mogą
    > być te same co w prawie o ruchu drogowym.
    > Do uzgodnienienia miejsca styku z drogami publicznymi.

    Powyżej pewnej kategorii drogi (w okolicach gruntowej) nie da się w
    Polsce posiadać prywatnej drogi.

    > Czyj koszt? Ok, dopłacę złotówkę. Bez smartfona, walki z "aktualizacjami"
    > i szukania stacji benzynowej. Działałoby na każdym telefonie.
    >
    > Zarzuty mogę streścić:
    > 1. skomplikowany system zamiast np. winiet, mający dodatkowe zbędne
    > funkcjonalności, niepotrzebnie ograniczający prywatność
    > 2. przerzucanie odpowiedzialności za nieprawidłowości domyślnie na
    > użytkownika
    > 3. niech będą różne sposoby płatności, ale nie powinno się utrudniać
    > dostępnego dla wszystkich - gotówką (dopuszczam nieco wyższą cenę).

    Bilety na stacjach możesz kupić. Problem, że stacje nie są na wjazdach
    tylko gdzie bądź. Czyli nie dość, że nie zawsze da się określić plan
    przejazdu to jeszcze trzeba w nim uwzględnić stacje. Winiety musiałyby
    na godziny być by wszystkich kasowały tak samo.

    Ogólnie to ... autostrady powinny być użytkowane jak chodniki.