eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMPPT a generator wiatrowyRe: MPPT a generator wiatrowy
  • X-Received: by 2002:ac8:709a:: with SMTP id y26mr3393463qto.383.1601962697452; Mon,
    05 Oct 2020 22:38:17 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:ac8:709a:: with SMTP id y26mr3393463qto.383.1601962697452; Mon,
    05 Oct 2020 22:38:17 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.n
    eostrada.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!newsfe
    ed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!tr2.eu1.usenetexpress.com!feeder.usenetex
    press.com!tr3.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gigane
    ws.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.go
    oglegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 5 Oct 2020 22:38:17 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <rlgs8a$a4k$1@news.vectranet.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=37.248.139.47;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 37.248.139.47
    References: <d...@g...com>
    <3...@g...com>
    <2...@h...invalid>
    <7...@g...com>
    <rlgs8a$a4k$1@news.vectranet.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: MPPT a generator wiatrowy
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 06 Oct 2020 05:38:17 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 24
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:757735
    [ ukryj nagłówki ]

    wtorek, 6 października 2020 o 06:36:28 UTC+2 Andrzej S napisał(a):
    > W dniu 2020-10-06 01:18, Zenek Kapelinder pisze:
    > >>
    > >>> Rozruchowe samochodowe nie nadaja się do takiej pracy. One lubią być
    > >>> naładowane w okolicach połowy pojemności.
    > Tez sie odważe spytać. Ladowanie podczas jazdy napieciem 14,4V. Mam
    > miernik zapalniczkowy, widze ze nie ma jakiegoś odcięcia nawet podczas
    > jazdy wielogodzinnej. Z pewnoscia akumulator "sie gotuje". Gdzie tu
    > połowa pojemnosci?
    > --
    > A S
    To że Tobie coś się uległo w głowie nie znaczy że jak napiszesz to od razu wszyscy
    wiedzą o co chodzi. Słowacki kiedyś napisał że chodzi mu o to, żeby język giętki,
    powiedział wszystko co pomyśli głową. Napisz tak żebym zrozumial czy miernik nie ma
    odcięcia a może nie masz odciecia w instalacji na poziomie 14,4V. Co do gotowania
    znajdź sobie od jakiego napięcia elektrolit w akumulatorze zaczyna gazować. Możesz
    sobie jeszcze znaleźć jakie napięcie spoczynkowe po ładowaniu ma akumulator ołowiowy
    trakcyjny a jakie ma twój jak rano go odpalasz. A na koniec przedstaw swoje wnioski.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: