    From: io <i...@o...pl.invlid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 'Ma przekonac Warszawiaków ze chca'
    Date: Sat, 28 Jan 2023 11:25:14 +0100

    W dniu 25.01.2023 o 23:45, PlaMa pisze:

    > Och nie! EURO 2 nie wjadą do centrum... ojojoj...
    >
    > Inna sprawa, że wyłączyli most poniatowskiego z akcji... to akurat
    > dziwne... chyba, że będzie dyspensa na Jerozolimskie? Z drugiej strony,
    > patrząc co planują zrobić z ruchem tam, to może i chcą poniatowszczaka
    > zredukować do mniejszego, bardziej lokalnego ruchu?

    > Ktoś ci to obiecywał? Co za podejście.

    No jak konie były to parkingów dla samochodu nie było potrzeba, ale
    dzisiaj ...

    > Żądam zaparkowania pod sądem,

    Chłopcze, to jest większy problem niż samego parkowania. Parkowanie
    często jest, ale konieczność pofatygowania się sądu na drugim końcu
    Polski by wyegzekwować np swoje prawo jako kierowcy samochodu, kładzie
    to wszystko na łopatki nawet gdy sąd dołoży starań by sprawę wnikliwie
    zbadać czego z reguły nie robi tylko zarzuty przyklepuje z lub bez
    otwartości rozpraw.

    > Żabką i restauracją! Najlepiej w wejściu!

    No i jak niby, brakuje parkingów czy może jednak są we wspólnym
    interesie właścicieli sklepów i klientów? W Mac'u nie masz możliwości
    kupienia kanapek bez wysiadania z samochodu?

    Bo jest tak, że my korzystania z indywidualnych środków transportu
    takich jak samochody chcemy niezależnie od bajania różnych obłąkańców.
    Jak ktoś chce pospacerować w tym mieście to sobie idzie do parku albo
    wyjeżdża za miasto a nie zawraca wszystkim gitarę swoimi absurdalnymi
    pomysłami na miasta bez samochodów.

    Co ma jakiś sens to jakaś optymalizacja transportu indywidualnego w
    mieście. By samochody nie emitowały spalin, by nie zużywały za dużo
    energii i przestrzeni. Ale to przecież też nie może polegać na tym, że
    się ludziom odbiera to, co dzisiaj mają i mogą. Nie wracamy do koni
    tylko robimy coś na miarę czasów, w których żyjemy.

    > Zakazy parkowania LPG można legalnie mieć w dupie.

    Regulamin też? Nieważne co chce zarządca i właściciel tylko użytkownicy?