  • Data: 2023-01-29 18:55:13
    Temat: Re: 'Ma przekonac Warszawiaków ze chca'
    Od: PlaMa <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.01.2023 o 11:25, io pisze:

    > Chłopcze, to jest większy problem niż samego parkowania. Parkowanie
    > często jest, ale konieczność pofatygowania się sądu na drugim końcu
    > Polski by wyegzekwować np swoje prawo jako kierowcy samochodu, kładzie
    > to wszystko na łopatki nawet gdy sąd dołoży starań by sprawę wnikliwie
    > zbadać czego z reguły nie robi tylko zarzuty przyklepuje z lub bez
    > otwartości rozpraw.

    Syneczku... Praktycznie na każdej wlotówce do Warszawy są P+R, gdzie za
    darmo zaparkujesz samochód, wsiądziesz do tramwaju/autobusu/metra i
    dojedziesz gdzie chcesz.

    Daleki jestem od chwalenia ztm, wtp czy jaką spółkę tam sobie założyli w
    tym miesiącu, ale nie wiem czy wasze problemy bardziej mnie zadziwiają
    czy śmieszą...

    > No i jak niby, brakuje parkingów czy może jednak są we wspólnym
    > interesie właścicieli sklepów i klientów? W Mac'u nie masz możliwości
    > kupienia kanapek bez wysiadania z samochodu?

    Nie wiem. Masz? Skoro to jest w interesie przedsiębiorców to niech
    tworzą parkingi dla klientów. Miasto przecież nie będzie miało nic do
    gadania tutaj...

    > Bo jest tak, że my korzystania z indywidualnych środków transportu
    > takich jak samochody chcemy niezależnie od bajania różnych obłąkańców.

    A ja chciałbym oddychać w mieście nie spalinami, chciałbym żeby nie było
    korków, żeby móc można było swobodnie spacerować po ulicach a nie
    wszędzie zakazy, płotki, światła. Ba! Chciałbym żeby nie było
    ogrodzonych osiedli przez które mój spacer do celu, oddalonego 300m w
    linii prostej, wymaga 1,5km nadłożenia drogi... Wiele rzeczy bym
    chciał... pomarzyliśmy sobie, pora wrócić do rzeczywistości.

    > Jak ktoś chce pospacerować w tym mieście to sobie idzie do parku albo
    > wyjeżdża za miasto a nie zawraca wszystkim gitarę swoimi absurdalnymi
    > pomysłami na miasta bez samochodów.

    Jak ktoś chce sobie popieprzać samochodem po mieście, to niech sobie
    pojeździ odwodnią, wyżyje się i wróci do dorosłości i życia z innymi...

    > nie może polegać na tym, że
    > się ludziom odbiera to, co dzisiaj mają i mogą. Nie wracamy do koni
    > tylko robimy coś na miarę czasów, w których żyjemy.

    Kto i co ci odbiera? Rogatki z zasiekami są na wjeździe do miasta i
    musisz wizę kupować by się tutaj dostać? Jezusmaria, stare gruzy i
    śmierdziochy nie mogą wjechać do ścisłego centrum... olaboga szkanują!
    Jak zakaz wjazdu widzisz to też płaczesz, że cię ograniczają? Serio was
    czasami nie rozumiem. Sam nigdy nie miałem problemów z tym, że nie
    mogłem np. wjechać na starówkę... przyjmowałem to za fakt i szukałem
    miejsca do parkowania wcześniej a końcowy odcinek szedłem piechotą lub
    korzystałem z ztm. Czemu to jest nie do pomyślenia dla niektórych?
    Szczerze nie rozumiem.

    Kierowcom w tym mieście odwaliło! Ale tak już zupełnie na maksa.
    Pozastawiane chodniki, porozjeżdżane trawniki, poblokowane drogi, debile
    jeżdzący przez przejscia dla pieszych i chodnikami BO ON MA SAMOCHÓD I
    GO OGRANICZA, ŻE MUSIAŁBY GO ZAPARKOWAĆ GDZIEŚ DALEJ I PRZEJŚĆ 1 km...
    Niektórych już kompletnie posrało.

    > Regulamin też? Nieważne co chce zarządca i właściciel tylko użytkownicy?

    Zależy. Prawnie rzecz jest nie do wyegzekwowania, pod względem
    bezpieczeństwa także wszystko gra, pozostaje kwestia "moralna" lub jak
    zostaniesz wyproszony przez obsługę... sam z zasady nie korzystam ze
    sklepów, które mnie nie chcą i tyle.