  • Data: 2021-01-16 14:25:29
    Temat: Re: Mądra pani
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Pawłowicz napisał(a):

> [...]

    Jest trochu jak napisał kol. Piotr.
    >lewica jak i prawica usilnie starają się z tego zrobić mój problem

    I lewaki i prawaki ciągną z jałowego w sumie tematu niezłe frukty.
    Jedni i drudzy (czy się stoi, czy się leży 12 tysi się należy) mogą o coś
    walczyć zawzięcie, a nawet zażarcie i nikomu nie zależy na tym by powiedzieć
    jak właściwie jest z tymi sodomitami i gomorytkami. Wstępny opis może nie jest
    prosty,
    ale jest do ogarnięcia przez standardowego widza judeopolonijnej TVKurski* czy
    "ż"-komuszej ITI tefauenowni**.
    Prawie cały opis jest zawarty tu:
    https://docer.pl/doc/1vsnx0
    Orientacja kształtuje się w łonie matki, do tego dochodzą uwarunkowania kulturowe
    które owe zachowania/orientację mogą wzmocnić lub osłabić. Np. zachowania sodomickie
    są wzmacniane w jednopłciowych UK koledżach gdzie samce tentegują z samcami, są
    osłabiane np. w państwach
    muzułmańskich gdzie za tentegowanie samca z samcem grozi stryczek lub inna
    nieprzyjemność.

    *
    https://youtu.be/5r4Nfm0vsaI?t=2609 do 43 min 40s
    https://twitter.com/AndrzejDuda/status/1117913414821