  • 1. Data: 2021-01-13 09:26:34
    Temat: Mądra pani
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    Kaja Godek dowodzi, że jej organizm nie posiada żadnego genu,
    chromosomu, cząstki, niczego, która byłaby odpowiedzialna za mądrość :)

    https://img1.demotywatoryfb.pl//uploads/202101/16104
    70257_fyt5rg_600.jpg

    Wazelina
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 2. Data: 2021-01-13 09:29:20
    Temat: Re: Mądra pani
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.01.2021 o 09:26, LordBluzg(R) pisze:

    Upss, znów mi myszka uciekła nie na ta grupę co trzeba :/

  • 3. Data: 2021-01-13 11:21:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 13 stycznia 2021 o 09:29:25 UTC+1 LordBluzg(R) napisał(a):
    > W dniu 13.01.2021 o 09:26, LordBluzg(R) pisze:
    >
    > Upss, znów mi myszka uciekła nie na ta grupę co trzeba :/
> [...]
    Jak się ciągle mylisz to też nie masz genu odpowiedzialnego za mądrość.

  • 4. Data: 2021-01-13 11:38:07
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Jak się ciągle mylisz to też nie masz genu odpowiedzialnego za mądrość.

    Nie mylę i nie ciągle, gupolu :]

  • 5. Data: 2021-01-13 12:14:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 13 stycznia 2021 o 11:38:42 UTC+1 LordBluzg(R) napisał(a):

    > Nie mylę i nie ciągle, gupolu :]
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    > U NAS STOCH 2 METRY DALEJ NIŻ W TVN
    Jaki jest koń jest każdy widzi.

  • 6. Data: 2021-01-13 18:16:15
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Jaki jest koń jest każdy widzi.

    Trudno mylić się ciągle ale ty głupolem jesteś ciągle :)

  • 7. Data: 2021-01-13 20:27:24
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    LordBluzg(R) wrote:

    > Kaja Godek dowodzi, że jej organizm nie posiada żadnego genu,
    > chromosomu, cząstki, niczego, która byłaby odpowiedzialna za mądrość :)

> [...]

    Choć jest i daleko do całokształtu poglądów pani Kai Godek, to nie
    bardzo rozumiem, co ona w tym konkretnym przypadku takiego palnęła.
    O płci biologicznej decyduje genetyka: wylosowało Ci się XY, siusiasz na
    stojąco, XX -- na siedząco, XXY itd. -- masz ostro przegibane.
    Statystycznie zdecydowana większość XY odczuwa pociąg do XX i odwrotnie.
    Jeśli nazwać tę większość normą, to inne konfiguracje są odstępstwem od
    normy.

    Dotąd wszystko się zgadza na poziomie faktów -- w zakresie cytatu nie
    widzę przypisania temu żadnego wartościowania moralno-etycznego, więc
    nie ma się z czym zgodzić lub nie zgodzić. Czy zaś istnieje cząstka
    biologiczna, która za orientację odpowiada -- nie mam pojęcia i raczej
    mało mnie to interesuje, ale jest to jakaś opinia w dyskusji. Postawiła
    jak najbardziej falsyfikowalną tezę, to niech się ze specjalistami spiera.

    Czy do wyśmiania tych opinii kluczowe jest, że wyraziła je akurat Kaja
    Godek?

    Pozdrawiam, Piotr

  • 8. Data: 2021-01-13 20:47:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .
    LordBluzg(R) wrote:

> [...]

    >Statystycznie zdecydowana większość XY odczuwa pociąg do XX i
    >odwrotnie. Jeśli nazwać tę większość normą, to inne konfiguracje są

    No owszem.

> [...]
    >raczej mało mnie to interesuje, ale jest to jakaś opinia w dyskusji.
    >Postawiła jak najbardziej falsyfikowalną tezę, to niech się ze

    No ale co mialoby powodowac owe "odstepstwo od normy" ?

    Wiec czy to hipoteza, czy s/twierdzenie ... ktore autorce wydaje sie
    prawdziwe i nie wymaga falsyfikacji :-)

    J.

  • 9. Data: 2021-01-13 20:59:54
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    J.F. wrote:

    > No ale co mialoby powodowac owe "odstepstwo od normy" ?

    Nie wiem, ale poszukiwania odpowiedzi na to pytanie nie spędzają mi snu
    z powiek.

    Wiem tylko, że jeśli ktoś chciałby obśmiać Kaję Godek, to znajdą się
    znacznie bardziej odjechane cytaty z tej ekscentrycznej postaci. Ten
    jest akurat całkiem do rzeczy, więc się zastanawiam, co Bluzga natchnęło.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 10. Data: 2021-01-13 21:08:53
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):
    > No ale co mialoby powodowac owe "odstepstwo od normy" ?

    Wiemy, że w jakimś stopniu środowisko społeczne w którym się dorastało oraz
    genetyka. I co do tego drugiego, to nie wiemy jak to dokładnie się odbywa.
    Dotąd nie odkryto genu, którego można by nazwać "genem homoseksualizmu". W
    tej chwili analizując czyjeś DNA nie jesteśmy w stanie stwierdzić, czy jego
    orientacja będzie zgodna z płcią czy nie. I pewnie o to chodziło pani Godek.
    Nie ma tu się za bardzo czego czepiać w tej części wypowiedzi. Nie wiadomo
    też o co dokładnie chodziło twócy demota. Może odkrył taki gen? Czepiać się
    można pierwszej części, w której powtórzyła to, za co dostała wspomnianą w
    democie nagrodę, czyli że nie istnieje coś takiego jak orientacja.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/