eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMagrailRe: Magrail
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!border2.nntp.ams1.gi
    ganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl
    !unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Magrail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <qv2laf$uf9$1@dont-email.me> <o...@t...home>
    <qv4gr4$dqd$1$opajak@news.chmurka.net>
    <2...@g...com>
    <20200108151524.2e315424@mateusz>
    <2...@g...com>
    <qv60ud$b4t$1$opajak@news.chmurka.net>
    <5e176a62$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    From: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>
    Date: Sat, 11 Jan 2020 12:59:21 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.4.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <1...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 31
    Message-ID: <5e19b89b$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 87.206.236.127
    X-Trace: 1578743963 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 520 87.206.236.127:50296
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:749735
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-01-10 o 14:40, Dawid Rutkowski pisze:
    > W dniu czwartek, 9 stycznia 2020 19:01:09 UTC+1 użytkownik Piotr Dmochowski
    napisał:
    >
    >> Podobno w najnowszej generacji silnik spalinowy przy przyspieszaniu też
    >> zwiększa obroty bo takie są oczekiwania i przyzwyczajenia klientów
    >> (wcześniej wchodził na obroty z największą mocą i "wył" jednostajnie).
    >
    > I Japończycy dali się naciągnąć na takie "oczekiwania" i naprawdę silnik wychodzi z
    optimum? Głośnikiem trzeba było to załatwić ;>
    Głośniki są pewnie tak czy siak, ale to trzeba dobrze budę wygłuszyć, a
    takie "luksusy" to w Lexusie, np. w zwykłej CHR przed liftem była bida z
    nędzą.
    Może też moc się zwiększa z obrotami i nie chcą/nie mogą tak drenować
    baterii przy długim wyprzedzaniu. Z tego co pamiętam to baterie w
    hybrydzie Toyoty pracują w wąskim zakresie pojemności (typu od 40% do
    60%) więc może wolą dbać o baterie zamiast o rekordy spalania.

    Poza tym to chyba dobrze że reagują na oczekiwania i nie lecą tak
    ordynarnie w ch... jak Niemcy, choć podobno na początku Japońce bardziej
    się starali, ale jak zobaczyli co się w Europie odp.. to dali sobie
    spokój i na rynek wewnętrzny produkują dobrze a na resztę świata tak sobie.

    > A na serio - jakie są właściwie zyski z takiej konstrukcji?
    >
    Ale z hybrydy, z e-cvt? Ogólnie to mają bardzo dobrą efektywność
    (głównie widać to w mieście, nie wiedzieć czemu popierdułka typu Auris
    pali na autostradzie 11 l/100 !), nie psują się no i pewnie w WLTP są
    dobre wyniki emisji CO2 i nie trzeba płacić haraczu na nierobów z EU.

    --
    Pozdrawiam
    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: