  • Data: 2021-03-01 11:21:45
    Temat: Re: Mała garażowa firma z produkcją urządzeń.
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/03/2021 11:13, Grzegorz Niemirowski wrote:
    > Co za różnica gdzie je kupiłeś?

    Chyba w VAT.

    > Napisałeś, że nie starczy na waciki i to nie jest dorabianie.

    To raczej legalizacja hobby.

    > Więc
    > wspominam o nierejestrowanej. Określ dokładniej profil działalności i
    > skalę. To też w kontekście CE.

    Skala: kilkanaście płytek miesięcznie, zarobek między 1-2kzł, trudny do
    określenia.

    > Mam od tego księgową i mi to wszystko ogarnia. Ja tylko zbieram faktury
    > i wysyłam jej na koniec miesiąca i robię przelewy do ZUS i US. Nie
    > potrzebujesz zezwoleń na lutowanie

    Bardziej martwi mnie recycling i CE który być może jest nie do obejścia.
    W zasadzie sama DG jest nieistotnym detalem, do ogarnięcia.

    > ale zadbaj o RoHS.

    Zestawy "do samodzielnego montażu" też jej podlegają? Pytam z
    ciekawości, zatrzęsienie cyn z Pb na allegro mówi o tym gdzie maja ją
    hobbyści. Zabronią?

    > Nie wiem po co Ci
    > interpretacje ZUS. Jak masz jednocześnie UoP to płacisz tylko składkę
    > zdrowotną.

    Oby ;)