    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mała garażowa firma z produkcją urządzeń.
    Date: Wed, 31 Mar 2021 21:23:11 +0200

    On 31/03/2021 19:03, Luke wrote:
> [...]
    033/M.2019.281.Zarz.105.pdf
    > Dawno mnie tu nie było, ale co tam.
    > Mnie też przykro, bo wkleiłeś zarządzenie o praktycznie takiej samej
    > treści, jak ja.
    > W całym wątku rozmawiamy o pracy poza uczelnią (nie na drugiej uczelni).
    > Paragraf, który cytujesz, dotyczy pracy na innej uczelni ("o której mowa
    > w ust. 1"). Jeśli praca nie dotyczy innej uczelni, to nowa ustawa Gowina
    > nic o tym nie mówi. I obecnie rektora nie interesuje, co produkujesz w
    > garażu i czy dorabiasz na kasie w markecie.

    Bo wątek skręcił juz dawno w kierunku tematyki z okolic "jeden profesor
    dzieli się bez reszty przez 20 uczelni" a dorabianie nauczycieli
    akademickich najczęsciej sprawdza się do dorabiania w uczelniach i
    szkołach prywatnych, sporadczynie na DG. W 200x roku cieżko było znaleźć
    asystenta bez drugiego etatu w jakiejś szkole. Uczelnia zabezpiecza się
    przed takimi numerami stosownymi zapisami. Ilu z nich ma DG nie wiem,
    wtedy nie musieli bo wystarczyło podpisywać umowy o dzieło.